Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknar upp, öppnar kylskåpet och bara "vad i hlv hände igår egentligen". Har nog aldrig haft så mycket ost i kylskåpet. Någonsin :rofl:
Har även fyra vaser med blommor i vardagsrummet. Kaos. Samt att det ligger en hög med rynk-creme på köksbordet. Tack Lidl ändå :rofl:
Såg du ponchon ur Heidis kollektion? Tänkte om det är värt att åka på måndag eller inte ;)

Bokat ny tid för Aramis på klinik. Han blev ju skodd i onsdags (höll på att ramla två gånger så vi tryckte upp honom mot väggen för att hinna slå på skon) och igår slet han av sig skon. Såg idag att hoven är rejält söndersliten så jag vet inte om det går att få på en ny. I och med att jag åker till London blir det ändå ingen ny sko förrän om en vecka.

Veterinären jag var hos sa att man kunde chansa med att spruta leden vid knät så nu tänker jag göra det. Något måste hända för så här kan han bara inte ha det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
300
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 010
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?