Men jag studsar och röker i alla fall.Försök inte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag studsar och röker i alla fall.Försök inte![]()
Alla rörliga avatarer har stannat.Men studsar och röker gör du!Fast jag fattar inte varför du blivit av med studsen, den studsar på på din profilsida
![]()
Ja nu när du säger det! Förut hoppades det och flimrades osv men nu är det helt stillaAlla rörliga avatarer har stannat.Jag saknar min studs.
Om hon letar efter dem så har hon knappast förskjutit dom.Hittade kattungar i stallet igår, ca tre veckor gamla. Ägaren hämtade dem och nu verkar mamman ha förskjutit ungarnaspringer och letar och kallar och hela magen på henne är svullen så full hon är med mjölk.
Om hon letar efter dem så har hon knappast förskjutit dom.
Locka fram henne o bär hem henne till ägaren.
De var inne i stället igår och fastän de jamade så sprang hon bort från dem. Vi visade ungarna flera gånger. Hon följde med ägarna hem och ungarna ligger nu där mamman får mat. Ändå springer hon därifrån.
Ska ni göra i Linkan då?!![]()
Jag och 12 kollegor ska delta i myndighetens SM i fotboll(Jag är manager, inte spelare
)
Inte blir det bättre i kväll när dom varnar för skyfallUsch vad blött det är ute,gräset är dyngsurt och luften är klart fuktig![]()
Ja, så trist: (Ja nu när du säger det! Förut hoppades det och flimrades osv men nu är det helt stilla![]()
Jag tror inte det i alla fall?Inte?
![]()
Nej,nej,nej Det blir inget med det,vi har höstfest i Hajstorp och jag ska gå både dit o hem eller gå dit o krypa hem.Inte blir det bättre i kväll när dom varnar för skyfall
Hon känner sig inte trygg om hon gör så. Men har ännu inte stött bort ungarna. Antingen kan man sätta sig hos kattungarna och locka på henne och försöka lugna henne eller så får man helt enkelt låta henne vara helt ifred.Ja riktigt tråkigtJag hoppas ungarna klarar sig ändå.
Hon känner sig inte trygg om hon gör så. Men har ännu inte stött bort ungarna. Antingen kan man sätta sig hos kattungarna och locka på henne och försöka lugna henne eller så får man helt enkelt låta henne vara helt ifred.
Lugn och ro är viktigast.hoppas det går bra!