Det låter lite dyrt.Har kommit på en ny lösning på mina besvär. En tur ut i rymden. Själva resan dit lär jag nog inte klara, men det vore så skönt att bara sväva runt i tyngdlöshet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter lite dyrt.Har kommit på en ny lösning på mina besvär. En tur ut i rymden. Själva resan dit lär jag nog inte klara, men det vore så skönt att bara sväva runt i tyngdlöshet
Finns det inte provapåställen för sånt här på jorden? Vi kanske kan flytta in i ett sånt?Väldigt smart ide, ypperlig faktiskt!
Jag följer gärna med om du orkar med lite jobbigt sällskap, skulle nog med uppskatta lite tyngdlöshet ett tag.
tillägg: förstod att du menade meter.
Och förmodligen omöjligt att genomföra, oavsett om jag hetat Bill GatesDet låter lite dyrt.
Jag ska rota runt och se om jag hittar något testpilotprojekt, anmäler oss omgående då.Finns det inte provapåställen för sånt här på jorden? Vi kanske kan flytta in i ett sånt?
Men ååå fantastiskt :Love:!
Glöggen tog slut förra veckan här (brukar köpa upp ett gäng under säsongen och försöker ha hela året).
Glögg![]()
Hemköp Torsplan i Stockholm! Kom och köp!Men ååå fantastiskt :Love:!
Glöggen tog slut förra veckan här (brukar köpa upp ett gäng under säsongen och försöker ha hela året).
Glögg![]()
Känner mig sådär skönt avslappnad och nöjd![]()
TE!Te eller kaffe? Jobbigt med beslutsångest.
Jaaaa! Glögg![]()
godjul!
Jag med! Tog slut i maj i år, misärMen ååå fantastiskt :Love:!
Glögg![]()
Haha ja! Tänker inte ens försvara mig, det var bara dåligt.Amatör![]()
![]()