Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får väl gå och lägga mig eftersom lillen envisas med att vakna var 20e minut. Lättare att redan befinna sig i sovrummet än att ränna upp och ner hela tiden.

Jag fryser om tårna igen.. och egentligen vill jag lyssna på bok, men boken är såååå seeeeeg! Men jag vill ändå inte ge upp på den, för det är en del i serie. Moment 22 de luxe :meh:

21742954_10155177044477762_6496919498097484322_n.jpg

godjul!
Jaaaa! Glögg :heart

Hemma efter lång dag i Stockholm. Ena ögat putsat - läkaren förklarade det som en vindrutetorkare med laser. Nästa öga om några veckor. Otroligt hur trött man faktiskt blir av att bara resa. Nikitakatten var sur när jag kom hem men mutades med middag. :grin:

Nu sitter vi och myser och hon har förlåtit kattslaven.

Dagens Byggmax:
Renoveringsgips till containerdelen så jag slipper spackla plastväggarna. Check!
Vägg-gips till tillbyggets alla väggar. Check!
Golvspånskiva till hela tillbygget. Check!
Och allt för halva priset. :D

Butikschefen frågade när jag kan låna kärran nästa gång och svaret blev "alltid för den här är min nu". Sen frågade han "när kan jag ringa dig om det behövs" och svaret, "dygnet runt och jag kan oftast vara här inom en timme." :D

Just nu storröjer dom för en specialvisning så jag antar att "det kommer mera". :up:

På fredag hämtar jag ett jättelass rockwool som ska ligga ovanpå containern och tillbygget samt ovanpå elektroniklabbet, det är kontaminerat med miljöfarliga godsaker, fasta sådana i form av mycket hälsovådligt damm men eftersom ingen någonsin kommer att komma i beröring med det mera och det inte kan läcka in eftersom byggnaderna är gastäta så får det göra tjänst där i evinnerlig tid framåt. Dammet kan inte spridas ens om man blåser på det så det är slutförvar här som gäller. Naturligtvis är det gratis. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
324
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 598
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24