Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är mer eller mindre döende idag. Har sovit typ 2 tim, övervägde att tvåtta håret men satsade på en flaska torrschampo typ.
Har ett möte nu på fm, sen ska jag på *trumvirvel* Lidl fashionweek! :D En massa folk ska bussas ut dit, det blir mingel, modevisning och middag. Det som låter som ett skämt verkar bli årets PR-grej!

LIDL fashionweek?! O_o O_o Låter som att det kommer att bli något annorlunda iaf :D

Jag kommer inte springa till Lidl ;) men jag tror att det blir en kul fest! Såg att det varit massa kring detta på NY Fashion week också. Galet! :D
Min fotograf är supertaggad och tror på riktigt att Heidi ska dyka upp! :D
Förringa inte Lidls kläder, faktiskt! Bra kvalitet och riktigt sköna! Både A och jag använder massor därifrån :up: Utmärkta basplagg till bra priser.

Planerar allt jag ska baka i helgen :banana: ! Listan än så länge:

Kanelbullar
Jitterbuggsnittar
Kokoskolasnittar
Jordnötscookies
Chocolate chipcookies
Chokladcookies
Briochehamburgerbröd

Och så antingen en tårta (tror det blir att testa en Maltesertårta med lemoncurd som jag hittade recept på för länge sedan) eller någon form av bakelse, till finfika på måndag :up:

Planerar allt jag ska baka i helgen :banana: ! Listan än så länge:

Kanelbullar
Jitterbuggsnittar
Kokoskolasnittar
Jordnötscookies
Chocolate chipcookies
Chokladcookies
Briochehamburgerbröd

Och så antingen en tårta (tror det blir att testa en Maltesertårta med lemoncurd som jag hittade recept på för länge sedan) eller någon form av bakelse, till finfika på måndag :up:
Skickar du allt till mig sen? :d

Varit ute och skrittat Annie med Aramis som handhäst :D Äntligen kan vi börja komma igång igen. Hästarna var lite pigga, Annie har stått i nästan en vecka och Aramis i drygt en månad :p

Funderade på om jag verkligen skulle sätta på dem täcke. Det var uppehåll och riktigt behagligt när vi var ute. Satte på täcken och kom ut ur stallet och in i ösregnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
318
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 583
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31