Det hade jag häromdagen, och de flesta andra deltagare ocksåSka snart iväg på yoga. Vad har man på sig?löpartights och linne, funkar det eller kommer de andra titta konstigt på mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag häromdagen, och de flesta andra deltagare ocksåSka snart iväg på yoga. Vad har man på sig?löpartights och linne, funkar det eller kommer de andra titta konstigt på mig?
Ärligt talat tror jag ingen bryr sig om det.Ska snart iväg på yoga. Vad har man på sig?löpartights och linne, funkar det eller kommer de andra titta konstigt på mig?
Du väntar på en astronaut?? Det är ju ett väldigt ovanligt yrkeHar blivit klippt och fått slingor, nu väntar jag på en astronaut så jag får mat i magen.
Ärligt talat tror jag ingen bryr sig om det.
I dag fick vi äntligen ut dom sista pinnarna i hoven på kliniken.
Nu väntar en vecka på box med gips, sen återbesök och sko på hoven om en vecka. Sen ska vi tydligen få börja sätta igång att motionera.![]()
![]()
Jag provade på Ashtangayoga i våras. Gick en nybörjarkursFörmodligen inteÄr bara lite nervös, det är första gången för mig men det lät på ledaren som om det var många som varit med förr. Det kanske är "för svårt" för mig som är helt ny.
Ja det var läkaren. Jag surade ihop ganska regält där...Var det en läkare som kommenterade så?? Inte ett dugg konstruktivt![]()
Vilket praktarsle.Ja det var läkaren. Jag surade ihop ganska regält där...
Jag provade på Ashtangayoga i våras. Gick en nybörjarkurs. Tanken var att fortsätta där. Men just nu försöker jag få till hemma några gånger i veckan istället för att åka iväg.
Just yoga är ju väldigt individuellt och alla pysslar ned sitt (även om jag ibland kickade på andra bara för att se själva rörelsen om det blev hjärnsläpp)
Saftglögg baraHar glögg kvar än. Typ 4 flaskor
Du kommer säkert att få lånHar I på besök. Han lagar mat just nu
Jag har fått veta att farbror Sven vill sälja sitt hus nu (eller ja jag har vetat det i en vecka typ) och jag har alltid velat köpa det. Nu hade mäklaren vart ute och 700 000 kr kan jag få köpa det förDet är en del att fixa, ett äldre par som bott där hela livet typ och inget är gjort. Taket behöver fixas (mammas man och hans kusin kan hjälpa med det, över lag kan jag få mycket hjälp av familjen), badrum och toalett behöver också fixas, köket bytas ut samt att det är heltäckningsmatta på hela övervåningen. plus det vanliga med tapeter... Mamma och hennes man hjälper med kontantinsats... Ska ringa banken imorgon och be om möte
jag är rädd att dom ska säga nej. Men jag är fast anställd och lönen är på 22.5' före skatt, och kontraktet på jobbet har vi i 5 år så om inget katastrofalt händer har jag ju säker inkomst i minst 5 år till..
Ja jag hoppas det! Det är ett lagom stort hus, runt 100-110 kvm. I ett villaområde dock, men charmigt. skog på baksidan och det finns altan.Du kommer säkert att få lånSpännande!