Kollar på Pretty Woman 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är typ gråtfärdig pga trötthet och sjukdom. Bussjävel var sen och Skånetrafiken har värdelösa tidtabeller så lär inte hinna handla middag heller.
Jag med! Fast jag ska nog gå och sova snart istället.Kollar på Pretty Woman![]()
Glögg är ännu bättre, örter och grejor!Skål och krya på!
Jag med! Fast jag ska nog gå och sova snart istället.
Det finns inte glögg på systemet än va?Måste kolla imorn. Hade behövt en dos av conjacsglögg.
Noll koll, jag har kvar sedan förra året![]()
![]()
Enligt systemets app finns det glögg nuRutinerat!!
Jag får reka imorn.
Ok jag inser: jag fullkomligt ääääälskar min nya skånska kollega. Ok jag förstår inte allt hon säger men hon är fanimej dödsskön
Åh jag hatar när det händer! Jag har en gammal fanfic som sitter kvar i huvudet, och handlingen jag minns ("handling".. ha! Jag minns bara typ en scen) är så vag att jag skulle nog inte kunna hitta denHåller på att bli vansinnig. Försöker hitta några fanfics som jag läste för ett tag sedan. Finns på A03, kör search men nope! Och ju mer jag inte hittar desto mer vill jag läsa igen![]()
![]()
Åh jag hatar när det händer! Jag har en gammal fanfic som sitter kvar i huvudet, och handlingen jag minns ("handling".. ha! Jag minns bara typ en scen) är så vag att jag skulle nog inte kunna hitta denOch som du säger, ju mer man inte hittar den ju mer vill man ju läsa den
![]()