Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är tydligen Brunchens dag idag:
21690555_118262112217365_6378978577269915648_n.jpg

:D
Var inte det förra veckan?

Jag som brukar helga söndagen, men idag får jag lov att anstränga mig... två proppfulla byråer och en bokhylla ska tömmas och bäras upp för trappen :grin: sen ska BARNETS rum bli färdigmöblerat :cautious:
Det blir nog läge för träningsvärk imorgon ;)

Men eftersom det ser ut som sommar ute så ska nog en Irish-em-fika klämmas in, ute i trädgården :d Dagen är räddad :p

Är hemma sjuk idag, efter att ha spenderat mitt arbetspass frysande igår.
Det åskar fint här och jag är trots sjukdom sugen på att gå i skogen, alltid dessa problem ;)
Får väl hasa mig ut på en långrunda med Ammo sen så han är nöjd resten av dagen.

Varit i skogen en timme med hundarna, käkat lunch (potatis- och purjolökssoppa med bacon) och satt igång en maskin disk. Ska nog försöka ta ta i att vika tvätt innan jag sätter igång med att dekorera min tårta :) .

Skybrud, hagl och torden varnas vi för från danskt håll. Redan kommit ett par knallar men inte så mycket regn och ännu inte nåt hagel.

Hungrig trots att jag ätit fyra vårrullar. Har snokat igenom skåpen efter kex eller choklad men det ser tomt ut. Kallt och jäkligt så jag sitter inrullad i filt med en kopp te i alla fall.

Jag fryser. Det går segt, sålt lite men bara en bråkdel av gårdagens försäljning. Har skickat in ansökan om lånelöfte till huset, hamnade på den orangea delen av stapeln :down: Men får se vad banken säger, dom skulle ringa upp nästkommande vardag enligt hemsidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 839
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31