Hoppas det inte drar sig norröver.
http://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/radar-blixt#colorblind=false,layerselected=15min
Man vet ju aldrig med det här sabla lynniga vädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det inte drar sig norröver.
http://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/radar-blixt#colorblind=false,layerselected=15min
länsförsäkringarna, det är "min" vanliga bank och dom har kontor här i stan.Vilken bank?
Mig var de jättesnälla motlänsförsäkringarna, det är "min" vanliga bank och dom har kontor här i stan.
Swedbanks räknare gav mig grönt ljus att fortsätta till lånelöfte om jag villeMig var de jättesnälla motFick låna trots liten inkomst men med en lång historia som försäkringskund i ett par generationer. Att mibna månadskostnader skulle minska med ett husköp vägde in.
Swedbank kunde inte ens inleda en diskussion eftersom jag tjänade så lite att det inte gick att komma förbi i datasystemet![]()
Härligt väder idag! Vi har stått i solen ute och skurat skor inför barnklädesloppisen och till slut gick A in och bytte till bikini, kom ut och lyfte ner vattenbaljan och satte sig i denskönt tydligen! Barnet är nu i duschen istället
själv sitter jag utanför och försöker få liv i ryggen igen. När jag står länge så översträcker jag knäna och vinklar bäckenet fel vilket ger en aparg korsrygg till slut
och jag gör det alldeles för ofta
![]()
Mig var de jättesnälla motFick låna trots liten inkomst men med en lång historia som försäkringskund i ett par generationer. Att mina månadskostnader skulle minska med ett husköp vägde in.
Swedbank kunde inte ens inleda en diskussion eftersom jag tjänade så lite att det inte gick att komma förbi i datasystemet![]()
Har också dem, de är ganska flexibla vid utlåninglänsförsäkringarna, det är "min" vanliga bank och dom har kontor här i stan.
@MJLee vafasen är Rtf eller vad det hette?
Det var varmt i solen?Bikini ute nu?!![]()
![]()
![]()
![]()
Jag och mitt ex hade 20.000 över efter att räkningarna var betalda enligt Swedbank - det var enligt dem FÖR LITE. Fast jobb, ett litet Csnlån. Fick inte lånaVi fick tvärnej från Swedbank när vi ville ta lån. Eller ja lånet var väl ok om vi verkligen hade haft 15% själva. Vi hade då 10%. Fast jobb båda två med medellön. Inga andra lån utom CSN.
Och just det; månadskostnaden om vi köpt huset hade sjunkit med ett par tusen![]()