Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick äntligen diskat. Skönt :up: idiotiskt hur jag går och funderar och surar över att jag inte diskat och när jag väl diskar så tar det en tiondel (eller mindre) av tiden jag faktiskt gått och tänkt på det. :meh:

Ok en snubbe ställde sig precis och skrattade åt mig. Alltså inte hånskrattade men liksom lite "roat". Sen gick han. Känner inte människan. Kanske galen? :cautious:

Nu är det nån som troligen är JÄVLIGT härsken på mig. :rage: Jag fick nåt framför mig på väg in till stan som gick mellan 60 och 80 och vinglade betänkligt (fin rak 100-väg) och hade problem med det mesta, inte minst rondellen och sen att svänga så jag var övertygad om att det var nån gravt påverkad men det visade sig att det var "Holger 82". När jag passerade parkeringen på väg hem där han ställt sig på tvären (han fixade inte ens att parkera rakt) så stod bilen fint parkerad, troligen gjorde poliserna det som fick ta ett litet samtal med farbror. När tom. en trailerbil kör om i UPPFÖRSBACKE då går det sakta,,,,,,,, :o

Nu är det nån som troligen är JÄVLIGT härsken på mig. :rage: Jag fick nåt framför mig på väg in till stan som gick mellan 60 och 80 och vinglade betänkligt (fin rak 100-väg) och hade problem med det mesta, inte minst rondellen och sen att svänga så jag var övertygad om att det var nån gravt påverkad men det visade sig att det var "Holger 82". När jag passerade parkeringen på väg hem där han ställt sig på tvären (han fixade inte ens att parkera rakt) så stod bilen fint parkerad, troligen gjorde poliserna det som fick ta ett litet samtal med farbror. När tom. en trailerbil kör om i UPPFÖRSBACKE då går det sakta,,,,,,,, :o
Så där var föräldrarnas granngubbe, livsfarlig.
Lång fin raksträcka så låg han och vingla för ingen skulle om för han såg någon bil 300 meter bort.
Kurva och gärna krön då slimmade han kanten, bromsade, blinkade, bromsade.

När jag var ute och red kastade jag mig och häst i närmaste dike bara jag såg färgen på bilen, tyvärr fick jag en utskällning en gång av en person som informerade tydligt om att man rider inte på andras marker och mitt i sådden!
Jag upplyste matt att marken är våran och maten ska i här samtidigt som jag pekade mot buken på min gamla totto.
Och frågade om personen ville ha telefonnumret hem?

Fast iofs... tänker man efter så är det inte konstigt att en del kör som dom gör kanske?
Är ju inte såå länge sedan det blev högertrafik ju :angel:
Bara min teori men jag har ju inget körkort heller så kan vara helt fel ute funderar på om det var i våras det ändrades?

:p:nailbiting:

Mamma har för mycket fritid. Hur sjutton hinner man göra dom här på nån dag O_o
Jag skulle få kämpa läääänge :laugh:
Men jättefina :heart
Nu skulle hon göra hamburgare :D

AQKAAAACc2NodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTlkMzk5MDUyYTZiMjI3NGJkNmQxZDk0LmpwZw

Blev sugen på kakor nu :rofl:

Har hittat Svenska Hollywood fruar som nu går i bakgrunden när jag jobbar.

Är på säsong 5, slutsats: GP och AGW.............wtf :crazy:O_o

Händer ju inte med i skvallerpressen, läser ju aldrig sånt så hade ju ingen aning om dessa personer innan men tydligen är GP jättekänd nu, enligt henne själv.

Så där var föräldrarnas granngubbe, livsfarlig.
Lång fin raksträcka så låg han och vingla för ingen skulle om för han såg någon bil 300 meter bort.
Kurva och gärna krön då slimmade han kanten, bromsade, blinkade, bromsade.

När jag var ute och red kastade jag mig och häst i närmaste dike bara jag såg färgen på bilen, tyvärr fick jag en utskällning en gång av en person som informerade tydligt om att man rider inte på andras marker och mitt i sådden!
Jag upplyste matt att marken är våran och maten ska i här samtidigt som jag pekade mot buken på min gamla totto.
Och frågade om personen ville ha telefonnumret hem?

Fast iofs... tänker man efter så är det inte konstigt att en del kör som dom gör kanske?
Är ju inte såå länge sedan det blev högertrafik ju :angel:
Bara min teori men jag har ju inget körkort heller så kan vara helt fel ute funderar på om det var i våras det ändrades?

:p:nailbiting:
Jadu, jag ser dylika ungefär var femte gång jag är till stan och jag tvekar aldrig att anmäla för en vacker dag möter man dom på fel sida på ett backkrön och har inte en sportmössa att stanna och dom är inte ens medvetna om var på vägen bilen befinner sig och varför skulle dom bry sig "för det brukar aldrig komma nån när jag kör till / från stan". :banghead:

Jag har satt en bulldeg och är egentligen sugen på att laga mat, men jag har inget att laga av hemma. Hade inte planerat middag hemma så jag tänkte handla imorgon, men det var visst kaos hos mormor med rörmokare så där gick det inte att vara :D sa nån pizza kanske? :angel:

Jadu, jag ser dylika ungefär var femte gång jag är till stan och jag tvekar aldrig att anmäla för en vacker dag möter man dom på fel sida på ett backkrön och har inte en sportmössa att stanna och dom är inte ens medvetna om var på vägen bilen befinner sig och varför skulle dom bry sig "för det brukar aldrig komma nån när jag kör till / från stan". :banghead:

Han blev hjälpt att slippa släpa runt på körkortet i plånboken.

Usch ja det är hemskt, man blir mörkrädd mitt på dagen baske mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka