R
Raderad medlem 68338
Du är yngre än mig så du är ung för jag är inte lastgammal ännu, riktigt
Jo men varför inte? luftiga kvadrat till fint pris ju![]()
Såg nu att den även såldes till detta pris INNAN visning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är yngre än mig så du är ung för jag är inte lastgammal ännu, riktigt
Jo men varför inte? luftiga kvadrat till fint pris ju![]()
Garanterat någon som behövde en extra garderob eftersom det var så bråttomSåg nu att den även såldes till detta pris INNAN visning![]()
Hahahohohihi! Vem köper en JulFlamigo egentligenJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Hahahohohihi! Vem köper en JulFlamigo egentligen!
Är det jula? Tycker jag känner igen skyltarna. Kanske köpa en sådan och ge till nån avlägsen släktingInte jag, jag mer eller mindre vinglade därifrån pga chock efter jag hade tagit bilden![]()
Inte ens om den var gratisJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Nån du inte gillarÄr det jula? Tycker jag känner igen skyltarna. Kanske köpa en sådan och ge till nån avlägsen släkting![]()
Just ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Är det jula? Tycker jag känner igen skyltarna. Kanske köpa en sådan och ge till nån avlägsen släkting![]()
Just ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Nån som redan har allt. Men tänk vad mycket man kan göra med en julflamingo! Ta med till badhuset tex. Ha som maskot. Istället för trädgårdstomte osv osv. Oändliga möjligheterNån du inte gillar![]()
Gillar din inredningsfilosofiHaha...Den var så ful att jag nästan vill ha den....fast inte till DET priset
!! Vad är speciellt med den (förutom utseendet
)? Lyser den? Låter den? Något måste det ju vara med tanke på prislappen
!
Banta med för man kräks varje gång man ser den.Nån som redan har allt. Men tänk vad mycket man kan göra med en julflamingo! Ta med till badhuset tex. Ha som maskot. Istället för trädgårdstomte osv osv. Oändliga möjligheter![]()
Hmm jag som har ett presentkort på Jula men ska nog vänta med att använda det, borde ju bli mellandagsrea på dom där sen menar jagJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Köp en Julflamingo för att flyta på om det blir för blött?Ska snart åka på hundkurs. Hoppas bara att vi slipper vara ute för det regnar till och från och är allmänt RUGGIGT.... Gnällig icke-utemänniska....Sist skulle vi börja med att träna inkallning och vi hann bli sjöblöta.
Haha...Den var så ful att jag nästan vill ha den....fast inte till DET priset
!! Vad är speciellt med den (förutom utseendet
)? Lyser den? Låter den? Något måste det ju vara med tanke på prislappen
!