Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså, vi tyckte ju att den var söt och att den typ struntade i människor eller helst ville gosa med alla. Hon tyckte däremot att det typ rann fragda ur munnen och att den bestämt försökte hugga henne i benen i någon sorts rabies mani. Jag och hennes pojkvän = :meh::cautious:
:rofl: :rofl: :rofl:
Då skulle hon träffa grannens Berner Sennen, helgalen, tuggar på folk, försöker pussa ihjäl folk, försöker (och lyckas ibland) hoppa upp i knät och kan lägga sig vid fötterna och börja tugga på fötterna eller dra i ett byxben. :laugh: Kort sagt c:a 50 kilo lurv som garanterat aldrig kommer att bli vuxen. :love:

Nej anledningen hen angett är hunden. Men det är klart, som du säger så börjar det ju kännas som att det är ngt annat som också ligger bakom. Rent generellt känns personen som en person som gärna känner efter extra. Typ lättare förkylningar verkar vara självklart för hen att stanna hemma vid. Men självklart kan det ju egentligen röra sig om ngt annat i botten.
Dock börjar det bli ganska påfrestande för kollegorna

Det är inte ok alls och det verkar ju verkligen vara något mer. Frågan är ju om hen pratat med chefen och sas har ok för att göra så här. Hen kanske är under behandling och chefen införstådd med det hela.

Nu får jag lite panik. Jag och Sandra bokade in ett julbord för flera veckor sen. Igår kom det upp att M ska dit och spela just det datum vi ska dit. Jobbigt!

Men vadå räkna ut själv? Säg vad du menar istället, det är ju omöjligt för mig att veta.
Okej då får du skylla dig själv för här är den osminkade varianten och det är inget jag hittat på utan numera ett begrepp, regering och vissa andra tyckte ju det var bra att släppa in allsköns patrask i landet utan koll och kallade hela cirkusen för "kulturberikning", sen kom verkligheten ifatt och invandrarbrottsligheten ökade påtagligt precis som om vi inte tidigare hade problem med inhemskt patrask i landet och så var cirkusen igång.

Jag har absolut ingenting emot riktiga flyktingar som sköter sig och vill hjälpa till att dra lasset utan det är det kriminella avskum som tar med sig kriget hit jag vänder mig emot ska du veta och likadant är det med dom jag umgås med.

Skrev till dottern på messenger iom övertagander av medryttarhästen
"Kom på att då kan jag ju få börja räkna foderstater igen :D"
och får tillbaka
"Så skevt att vara taggad på det :rofl:"
Alla har vi våra diagnoser. :rofl:

Okej då får du skylla dig själv för här är den osminkade varianten och det är inget jag hittat på utan numera ett begrepp, regering och vissa andra tyckte ju det var bra att släppa in allsköns patrask i landet utan koll och kallade hela cirkusen för "kulturberikning", sen kom verkligheten ifatt och invandrarbrottsligheten ökade påtagligt precis som om vi inte tidigare hade problem med inhemskt patrask i landet och så var cirkusen igång.

Jag har absolut ingenting emot riktiga flyktingar som sköter sig och vill hjälpa till att dra lasset utan det är det kriminella avskum som tar med sig kriget hit jag vänder mig emot ska du veta och likadant är det med dom jag umgås med.

Källa på att regeringen kallade flyktingmottagandet för "kulturberikning"?

Källa på att regeringen kallade flyktingmottagandet för "kulturberikning"?
Jag har annat för mig än att leta upp källan, jag litar fullt på den som berättade det för länge sen. Den personen är så långt från rasist man kan komma.

Alltså, vita transporter och bilar är så opraktiskt! Hur man än gör ser de smutsiga ut!
Bra jobbat med skrubbet! :up:

Hahaha ja jösses ja! Tur bilen inte är vit iaf ;):D. Sen behöver man ju inte låta transporten vara otvättad i 1,5 år (då jag köpte den) och var säkert inte så värst tvättad innan heller för nu syntes märken efter forna värmlandsvagnsdekalen på vänster sida, så rent blev det nu :D. Väggarna ska dock få sig en omgång färg nästa sommar :). Haha tack :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka