athena_arabians
Trådstartare
Är det någon som har börjat tänka på julklappar ännu?
Jag har 2 av 6 avklarade nu. Inte inslagna ännu
Jag får inga så jag behöver inte köpa några heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som har börjat tänka på julklappar ännu?
Jag har 2 av 6 avklarade nu. Inte inslagna ännu
Vad menar du med "kulturberikade på riktigt"?Jag har ett par sådana bekanta sk. "patrask-kramare", PK alltså ut i fingerspetsarna och jag m.fl. bara väntar på att dom ska bli "kulturberikade" på riktigt. Nåde den som drar fram en sanning som inte är "korrekt" eller PK, då går dom i spinn.
Ja alltså, vi tyckte ju att den var söt och att den typ struntade i människor eller helst ville gosa med alla. Hon tyckte däremot att det typ rann fragda ur munnen och att den bestämt försökte hugga henne i benen i någon sorts rabies mani. Jag och hennes pojkvän =![]()
Det får du räkna ut själv, det är en intern term som definitivt inte är PK.Vad menar du med "kulturberikade på riktigt"?
Men vadå räkna ut själv? Säg vad du menar istället, det är ju omöjligt för mig att veta.Det får du räkna ut själv, det är en intern term som definitivt inte är PK.
(Ja jag är en elak jävel utan rosa glasögon.)
Nej anledningen hen angett är hunden. Men det är klart, som du säger så börjar det ju kännas som att det är ngt annat som också ligger bakom. Rent generellt känns personen som en person som gärna känner efter extra. Typ lättare förkylningar verkar vara självklart för hen att stanna hemma vid. Men självklart kan det ju egentligen röra sig om ngt annat i botten.
Dock börjar det bli ganska påfrestande för kollegorna
Okej då får du skylla dig själv för här är den osminkade varianten och det är inget jag hittat på utan numera ett begrepp, regering och vissa andra tyckte ju det var bra att släppa in allsköns patrask i landet utan koll och kallade hela cirkusen för "kulturberikning", sen kom verkligheten ifatt och invandrarbrottsligheten ökade påtagligt precis som om vi inte tidigare hade problem med inhemskt patrask i landet och så var cirkusen igång.Men vadå räkna ut själv? Säg vad du menar istället, det är ju omöjligt för mig att veta.
Alla har vi våra diagnoser.Skrev till dottern på messenger iom övertagander av medryttarhästen
"Kom på att då kan jag ju få börja räkna foderstater igen"
och får tillbaka
"Så skevt att vara taggad på det"
Okej då får du skylla dig själv för här är den osminkade varianten och det är inget jag hittat på utan numera ett begrepp, regering och vissa andra tyckte ju det var bra att släppa in allsköns patrask i landet utan koll och kallade hela cirkusen för "kulturberikning", sen kom verkligheten ifatt och invandrarbrottsligheten ökade påtagligt precis som om vi inte tidigare hade problem med inhemskt patrask i landet och så var cirkusen igång.
Jag har absolut ingenting emot riktiga flyktingar som sköter sig och vill hjälpa till att dra lasset utan det är det kriminella avskum som tar med sig kriget hit jag vänder mig emot ska du veta och likadant är det med dom jag umgås med.
Och man kan ju fundera vad som är "riktiga flyktingar" och inteKälla på att regeringen kallade flyktingmottagandet för "kulturberikning"?
Mata inte, snällaKälla på att regeringen kallade flyktingmottagandet för "kulturberikning"?
Mina armar gör ont sen igår. Stod och tvättade rent min vita hästtransport, jisses vad hårt de där fläckarna satt,....
![]()
Jag har annat för mig än att leta upp källan, jag litar fullt på den som berättade det för länge sen. Den personen är så långt från rasist man kan komma.Källa på att regeringen kallade flyktingmottagandet för "kulturberikning"?
Alltså, vita transporter och bilar är så opraktiskt! Hur man än gör ser de smutsiga ut!
Bra jobbat med skrubbet!![]()
Ja det är väl inte så svårt att se?Och man kan ju fundera vad som är "riktiga flyktingar" och inte![]()