Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom ner till stallet taggad att träna. Hästen har dragit av dojan och för mkt hov för att jag ska våga slå på. Tur det finns fler hästar..
Hovis är redan bokad till måndag. Så vi får väl veeenta.
Tröstade mig med spansk afton under elfilten på högsta värme.
Åt ost, oliver, aioli och ett jättegott vitt te med pina colada-smak jag köpte i Spanien. Tog också tapas-chorizo och kronärtskockor.
Mums!
Drack te ur en av mina nya underbara muggar. ❤️

Ska hämta ut dem imorgon. Hoppas verkligen det hjälper lite mot huvudvärken
Hoppas den ger lindring. Jag äter en annan sort som fungerar bättre för mig vid behov. Testa och känn efter. Det är väldigt olika som sagt. Jag kan bara köra bil på 1/4 av min smartdos. Tar jag högre dos vågar jag inte ta bilen.

Dagen blev trots allt bättre!
Mötte upp en bloggkollega, gick på ett event som visade sig vara väldigt trevligt. Vi bjöds på champagne och snittar med diverse tilltugg. Sen parkerade vi oss på en närliggande bar och chillade vidare

bloggare_1.jpg

Inlägget är inte sponsrat av Canon :angel: ;)

Hoppas den ger lindring. Jag äter en annan sort som fungerar bättre för mig vid behov. Testa och känn efter. Det är väldigt olika som sagt. Jag kan bara köra bil på 1/4 av min smartdos. Tar jag högre dos vågar jag inte ta bilen.
Vad får du? Jag har ju provat gud o allt möjligt,antingen däckar det mig helt eller så är verkan dålig.

Någon här inne som äter citodon? Blir ni trötta av medicinen?

Yup, jag blir helt knockad av det. Har någon gång faktiskt använt den som sömntablett :meh: dåsig, tung och snurrig i huvudet. Somnar som en stock.

Edit: Men jag har några funkiga gener som gör att jag får underliga biverkningar av de flesta mediciner.

Ändå påstår du att de inte innehåller exakt samma komponenter av paracetmol o kodein?
Nej det har jag inte sagt. Vi har haft den här diskussionen förut. Du förklarade redan då för mig att så funkar det inte och att jag inte kan reagera annorlunda på "likadana" läkemedel men det gör jag.vilket även dokumenterats i min journal av läkare så vem är du att ifrågasätta ? Bara för att du bråkar i en annan tråd i kväll så skit i att bråka med mig. Jag tänker sova nu. Godnatt! Hoppas du vaknar på bättre humör i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka