Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligtvis inte alls! Kan du inte ringa till VC och be och få komma dit och skriva på det där pappret så dom beställer journalen från tidigare vårdgivare? Det blir ju kortare att åka dit än dom 23mil för att skriva på typ samma papper.Undrar hur arbetsför jag är idag egentligen. Huvudet känns som ett töcken.
Det känns övermäktigt att ringa.Troligtvis inte alls! Kan du inte ringa till VC och be och få komma dit och skriva på det där pappret så dom beställer journalen från tidigare vårdgivare? Det blir ju kortare att åka dit än dom 23mil för att skriva på typ samma papper.
Jag förstår det! Men journalen skulle ju verkligen behöva komma på plats!Det känns övermäktigt att ringa.
De behöver ingen jävla journal. Nästan allt som står där är inaktuellt och ej relevant för nuvarande situation. Det enda som är relevant tar 2 sekunder för mig att tala om. Journalen är bara ett svepskäl för att göra det jobbigt för mig. Det har de lyckats bra med.Jag förstår det! Men journalen skulle ju verkligen behöva komma på plats!
Ironin i att behöva avboka ett psykologbesök för att jag mår för dåligt psykiskt för att ta mig dit.
Hey you don´t have to bite my head off!De behöver ingen jävla journal. Nästan allt som står där är inaktuellt och ej relevant för nuvarande situation. Det enda som är relevant tar 2 sekunder för mig att tala om. Journalen är bara ett svepskäl för att göra det jobbigt för mig. Det har de lyckats bra med.
Jag vill också ha diskmaskin!Disken står i högar.
Sitter och funderar varför katten står och skriker i mitt ansikte med backtassarna på tangentbordet. Hon har just fått sina älskade torrisar, har ätit lite men vandrar nu runt och hojtar. Uppenbart irriterad eftersom hon biter mig - inte hårt men nafs. Undrar om det är dags för ett vetbesök
Edit: Var är JB??? Kom på varför katten verkar sjuk, hon har ätit alla sina torrisar och anser uppenbarligen att det är för lite.
Jag börjar misstänka min spiral för att min hy är så dålig![]()
A's farmor hittade ett sånt här hjärta till AJag kom just pa att nu ar det plotsligt min tur att tillverka en adventskalender.Det vill saga, det var inte alls nagot jag "kom pa" ... Sonen patalade att det var dags ... han mindes verkligen hur han alskade adventskalendern Mormor gjorde till honom, och nu behover Camilla en ocksa.
Men altsa ... Jag gissar att det bara ar till att satt igang. Mamma var super duktig pa sadant, jag ar inte det.24 sma paket ska jag nog fa ihop ... det ar sjalva kalendern jag har lite problem att fundera ut vad jag ska gora.
Funderar pa en cylinder med nagon form av nat som ar klatt med "sack vav" (burlap) sa jag kan satta fast 24 nyckelringar att knyta presenter i.
Alla tips mottages med storsta tacksamhet.![]()
Min är från 1997 och funkar ännu. Philips är kvalitet det. Iofs en väldigt enkel modell utan finesser.Jag behöver också en ny dammsugare! Eller mer silvertejp på slangen![]()
Min husläkare säjer att fästingarna tycks "gilla" vissa personer och eftersom du redan har blivit niten flera gånger så bör du nog vaccinera. Jag har haft en enda fästing i hela mitt liv trots hästar och hund så husläkaren tyckte inte att jag behövde vaccinera.Bläk. Kliar efter fästing nummer 4 (vatusan fick den tredje för knappt 2 veckor sen bara, morr) under denna sommar/höst jag plockade igår....Som jag samlat på mig dem nu är det väl bäst snart å vaccinera...Dö era äckliga as..
Skönt med sovmorgon, veckans enda lediga dag!
Min husläkare säjer att fästingarna tycks "gilla" vissa personer och eftersom du redan har blivit niten flera gånger så bör du nog vaccinera. Jag har haft en enda fästing i hela mitt liv trots hästar och hund så husläkaren tyckte inte att jag behövde vaccinera.