Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara för att jag varit dödlig sjuk i en manlig förkylning så ska sambon härmas och göra likadant. Inte ok... inte ok alls. Jag är inte färdig med att inte behöva göra en massa extra...

Ska ju tokrenovera/städa/rida hela helgen inte ha sjukstuga

Jag kom just pa att nu ar det plotsligt min tur att tillverka en adventskalender. :crazy: Det vill saga, det var inte alls nagot jag "kom pa" ... Sonen patalade att det var dags ... han mindes verkligen hur han alskade adventskalendern Mormor gjorde till honom, och nu behover Camilla en ocksa. :cautious:
Men altsa ... Jag gissar att det bara ar till att satt igang. Mamma var super duktig pa sadant, jag ar inte det.:arghh: 24 sma paket ska jag nog fa ihop ... det ar sjalva kalendern jag har lite problem att fundera ut vad jag ska gora. O_o
Funderar pa en cylinder med nagon form av nat som ar klatt med "sack vav" (burlap) sa jag kan satta fast 24 nyckelringar att knyta presenter i. :confused:

Alla tips mottages med storsta tacksamhet.:p

Mamma gjorde så att hon spände upp ett grovt rep på väggen och knöt fast paketen i en rad på repet

Lyssnar på musik och får anfall på att systemet tar evigheter på sig att validera ändringar..... Är ju inte så att vi har apmycket att göra före utbetalning och dessutom gärna vill att så många det går ska komma med..
Får fundera på vad jag ska äta till lunch så länge.

Jobbar. Har frågat miss hosting (mitt webbhotell) varför min butik inte har ssl än (säker anslutning), köpte ssl och deras tjänst att dom skulle fixa in det på sidan för två veckor sen... Det skulle göras förra veckan men det har inte hänt :banghead: "vi kollar på det på en gång" fick jag till svar för en kvart sen, sen inget mer :meh:

Fredag och jag vet att det blir en kamp för att inte köpa vin idag. Jag har klarat 2 dagar utan vin men helgen är svår. Just nu äter jag istället. Summan av lasterna är konstant...
Vägde mig i morse. Jag väger 2 kg mer än förra veckan.

Äntligen ledig! Sköna fredag, lördag och söndag. Firade det med att ta ut hästar i morse och kunna göra det utan brådska eller något hängande över mig. Tog min tid och pysslade runt, hämtade in lilla bruna och tog en tur på stubbgärdet. Balsam för själen! Handlade med mig nybakt bröd hem så mumsar på det och dricker te medan jag uppdaterar mig på vad ni hållit på med. Kramar till de som behöver det och grattis till er som fyllt år.

Fredag och jag vet att det blir en kamp för att inte köpa vin idag. Jag har klarat 2 dagar utan vin men helgen är svår. Just nu äter jag istället. Summan av lasterna är konstant...
Vägde mig i morse. Jag väger 2 kg mer än förra veckan.
Finns det något annat du kan dricka - i samma glas? Eller är det berusningen du vill åt?

Inte gjort nått speciellt, bara det vanliga , mocka, fylla vatten, fodringar, tränat hästar.

Har dålig aptit idag, bara ätit yoghurt och kvarg idag. Ska försöka få i mig något nu, men vad? Får nog bli en fusklunch med mackor, det brukar gå ner med tillräckligt med ost.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka