Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte frågat. Avbokningen görs via telefonsvarare, och tiden jag hade har passerat utan att telefonen ringt ens för att boka ny tid så mest troligt inte.
Kan man inte ta det över tele?
Jag kom just pa att nu ar det plotsligt min tur att tillverka en adventskalender.Det vill saga, det var inte alls nagot jag "kom pa" ... Sonen patalade att det var dags ... han mindes verkligen hur han alskade adventskalendern Mormor gjorde till honom, och nu behover Camilla en ocksa.
Men altsa ... Jag gissar att det bara ar till att satt igang. Mamma var super duktig pa sadant, jag ar inte det.24 sma paket ska jag nog fa ihop ... det ar sjalva kalendern jag har lite problem att fundera ut vad jag ska gora.
Funderar pa en cylinder med nagon form av nat som ar klatt med "sack vav" (burlap) sa jag kan satta fast 24 nyckelringar att knyta presenter i.
Alla tips mottages med storsta tacksamhet.![]()
Ironin i att behöva avboka ett psykologbesök för att jag mår för dåligt psykiskt för att ta mig dit.
Vaknat till ytterligare en jävla dag.
Finns det något annat du kan dricka - i samma glas? Eller är det berusningen du vill åt?Fredag och jag vet att det blir en kamp för att inte köpa vin idag. Jag har klarat 2 dagar utan vin men helgen är svår. Just nu äter jag istället. Summan av lasterna är konstant...
Vägde mig i morse. Jag väger 2 kg mer än förra veckan.
Berusningen dövar ångest och smärta. Jag har betydligt mer ont idag när jag inte har druckit vin. Men det är en ond cirkel. Egentligen behöver jag hjälp men jag skäms såFinns det något annat du kan dricka - i samma glas? Eller är det berusningen du vill åt?
Berusningen dövar ångest och smärta. Jag har betydligt mer ont idag när jag inte har druckit vin. Men det är en ond cirkel. Egentligen behöver jag hjälp men jag skäms så
Se till att du får hjälp nu. Alkoholism är en väldigt vanlig sjukdom. Skäms inte.Berusningen dövar ångest och smärta. Jag har betydligt mer ont idag när jag inte har druckit vin. Men det är en ond cirkel. Egentligen behöver jag hjälp men jag skäms så
Ja det är en ond cirkel, eller snarare en nedåtgående spiral. alkoholkonsumtion ger ångest.Berusningen dövar ångest och smärta. Jag har betydligt mer ont idag när jag inte har druckit vin. Men det är en ond cirkel. Egentligen behöver jag hjälp men jag skäms så