Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har duschat med katten nu på morgonen, och nu dricker jag kaffe.
Försöker fixa en lösning till Ammo eftersom jag varit trött och missat att jag arbetar idag.

Varit en sväng i skogen med hundarna. Pluggade under morgonen. Nu är en tvättmaskin startad och jag ska snart börja lite med skolarbetet igen.

Känns som jag sover dygnet runt. Sovit 12 timmar i natt igen.
Ska ta mig upp ur sängen, få i mig lite frukost, gå en sväng med labben och sen fixa lite till hönsen. Sen får det bli innetid och vika tvätt eller nåt.

Filosoferar över livet. Regn och rusk ute. Måste gå och hämta ut mitt paket från Abbott med nya Libre sensorer. Funderar på att laga fläsklägg i ugn med stekt vitkål. Har fläsklägg hemma, men det måste ändå gås till affär för att köpa lök, kål och morot. Men skulle vara gott med lite varm mat nu när det är höst. Undrar om man kan frysa tillagad fläsklägg? :idea:

Känner mig hysteriskt effektiv som äntligen tog tag i att ringa röntgen och be om stesolid intravenöst till MR på fredag. Det säger ganska mycket om hur ineffektiv jag varit senaste tiden...

Jag förbannar samma väder som en del andra är drabbade av,här står det som spön i backen och blåser på tvären,har just sopat upp en blomkruka i sovrummet som blåste ner,upptäckte samtidigt att gardinen är dyngsur + fönsterbräda ,
så nu är det fönstret tilldraget.

Hit har inte regnet hittat än så jag har haft en bra morgon i stallet. Kroppen var inte helt med när jag klev upp i morse men nu så är den helt ok. Trodde jag inte igår för då var den lite upprörd på mig.

Nu är det dax att kasta insignier i bilen och åka till jobbet. Ha en bra dag alla! :bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:

Veckans skolarbete klart sedan 11.30. Slängt in en maskin till med tvätt, hängt upp tvätt och gjort klart det sista i städskåpet. Nu ska det torka. Funderar på att gå till stallet och göra klart allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka