Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken jäkla dag! Den började med att min cykel gick i två delar i en nedförsbacke på vägen till stallet....jisses vad jag slog mig. Sen kom paniken, jag klarar mig inte utan cykel - det är det enda sättet jag kan ta mig fram på! :cry: Och som sjukpensionär...inte så rik. Just nu har jag inte ens råd med en begagnad cykel.
Utan min vetskap drog min bästa vän ihop en insamling....10 timmar senare hämtade hon mig för att vi skulle till stallet och ta in hästarna - sen åkte vi till Malmö lite otippat och köpte en helt ny cykel som mina vänner (och såna jag inte ens vet vilka de är!) samlat ihop till mig.
Jag är fortfarande chockad! :eek: Men så himla lycklig!!!!!!!!!!

Visst är hon fin, min pärlan 2!! :love::love::love:

22089329_10155835114600972_5218841011335156571_n.jpg
Så himla roligt att du fick en cykel så snabbt. Du är så väl värd den.

Känslan som uppstår när man cyklar förbi en rabatt i jobbet som är full av Johannesört och innan man hinner blinka stannat cykeln för att rensa bort skiten :devil: när man plötsligt inser att det är någons odlade rabatt :o ....och diskret cyklar därifrån :angel:

Sträckläst en tråd på familjeliv, om en kvinna vars vatten gick i v.18. Vården sa "gör abort", hon vägrade och kämpade som ett djur för att tas på allvar och fick i v.26 en liten dotter som nu i dagarna är 4 månader (borde egentligen varit 1 månad nu) :heart.
Det finns godbitar på familjeliv ibland.

Nu, sovdags. Imorgon är det jobbdags.

Känslan som uppstår när man cyklar förbi en rabatt i jobbet som är full av Johannesört och innan man hinner blinka stannat cykeln för att rensa bort skiten :devil: när man plötsligt inser att det är någons odlade rabatt :o ....och diskret cyklar därifrån :angel:
Abbans :D:nailbiting:

Undrar vad som egentligen hände när jag hade borta match i lördags :nailbiting:

Har ett blåmärke ovanför vänstra ögonbrynet och ett stort blåmärke under vänster knä :crazy:

Och kommer en borta match innebära fler hos samma :confused:

Vad fan hände? Är jag knäpp som ens tänker tanken :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka