BeklagarIdag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarIdag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Precis, dålig arbetsmiljö och situation för lärarna även här!En annan stor utmaning för lärarna är hur man hanterar ett klassrum där man har ett antal barn som har svenska som modersmål, samt ett antal barn som är nyanlända och inte förstår ett ord av svenska. Alla har rätt till en god utbildning, men hur hanterar man denna utmaning som - ofta - ensam lärare i ett klassrum? Inte helt lätt....(under min vidareutbildning inom läraryrket förstod jag verkligen vidden av detta, när jag hörde kollegor berätta om sina arbetssituationer).
Idag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
och du bor i Danmark ellerSundsvall! Där bor det isbjörnar typ![]()
Det är väl det, såfort jag gör något så nöts det bort. Köpt under- och överlacket på HM vet inte om det är bra eller dåligt.Jag har väldigt bra under- och över-lack och nagellack.
Det funkar liksom om jag bara kontorsjobbar och är hemma.
Är jag i stallet är jag rökt. Det håller någon dag eller två hjälpligt om jag har handskar hela tiden.
Det enda som funkar är att göra naglarna på salong för mig. Dvs byggda med färg inte få dem målade.
Har dock inte testat uv-lack. Kan kanske vara ngt hoppas jag. Hinner inte gå på salong..
Idag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Min kille skulle göra en referns till norrland när vi skojade om stereotypa norrlandskillar iom min faders ursprung(Arvidsjaur). Så killen skojade om hur han skulle impa på pappa och bla dra någon om ngt var från Örnsköldsvik. Det tyckte han var norrlandsstatus liksom.
Varvid jag sätter skrattet i halsen och tittar på honom som han vore en komplett idiot:
"Du det där är praktiskt taget fjollträsk för såna gubbar!".
Han tyckte det var ju långt upp som fasen.
....och förhoppningsvis stryper han sig sen med snöret
Ja de var en totalt icke PK kommentar men jag står för den![]()
Ledsamt.Idag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Jag har porslinskross på köksgolvet. (dörren är stångd jag ska se om det försvinner av sig självt)
Bästa kattmatskålen i tusen bitar och åttahundraflisor
Tur den var billig, köpt på loppis för 10 kr men både jag och Pälsfröken älskade den så det var ju fint att just den gick i golvet och inte en mugg som jag har för många av.
![]()
Och hästarnaLeker med tanken på att sätta upp en julflamingo vid stallet, den kanske skrämmer bort bonden![]()