Äsch! Dom kan jag svepa in i pressening med ballonger utan att dom bryr sigOch hästarna![]()
Bra träning för unghästen kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch! Dom kan jag svepa in i pressening med ballonger utan att dom bryr sigOch hästarna![]()
Sitter på terminalen i Stockholm och väntar på båten
Just ja!Det paketet är det enda jag får, särbons presenter brukar vara av en mer praktisk och ej inslagningsbar karaktär
Jag taggar väl den stackars småbarnsmamman jag med @Nixehen![]()
Secret santa brukar ju ge dig presenter!@Nixehen inte kan det vara för tidigt att börja tänka på det redan nu va?
![]()
Jag har insett att jag inte törs ge mig på att rensa såna lådor har man otur kan det gömma sig en Julpelikan när man rotar runt.
Skräcken, känslan, oron, chocken då
Jag VET att jag fastnat på dessa Julpelikanermen jag har grymma tankar om dom (inte haft mardrömmar ännu) men jag har en viss känsla av att dom kan göra något vid helloween eller är dom snälla?? och jagar bort alla clowner som härjar runt, varit tyst om clownerna nu eller har dom kidnappats av Julpelikaner?
Mina tankar är grymt kluvna men jag kämpar med att få ihop det.
Pepp på mig, pepp på mig![]()
BeklagarIdag förlorade världen en av sina coolaste 91-åringar. Älskade mormor, vila i frid.
Jag har insett att jag inte törs ge mig på att rensa såna lådor har man otur kan det gömma sig en Julpelikan när man rotar runt.
Skräcken, känslan, oron, chocken då
Jag VET att jag fastnat på dessa Julpelikanermen jag har grymma tankar om dom (inte haft mardrömmar ännu) men jag har en viss känsla av att dom kan göra något vid helloween eller är dom snälla?? och jagar bort alla clowner som härjar runt, varit tyst om clownerna nu eller har dom kidnappats av Julpelikaner?
Mina tankar är grymt kluvna men jag kämpar med att få ihop det.
Pepp på mig, pepp på mig![]()