Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft en ganska stor jultomte som ingen ville ha hemma, tror att jag fått den av någon. Den passar som inte in nånstans så minns en jul när vi hade pyntat stallet och gjort det fint och jag tänkte bidra med min tomte så satte den vid trappen bredvid ingången. En av hästarna höll på att skita på sig när han skulle förbi :D :rofl:. Den var inte så snygg, ligger i nån kartong nånstans :D

Just ja! :up: Det paketet är det enda jag får, särbons presenter brukar vara av en mer praktisk och ej inslagningsbar karaktär :D

Jag taggar väl den stackars småbarnsmamman jag med @Nixehen :angel:
Secret santa brukar ju ge dig presenter! :D @Nixehen inte kan det vara för tidigt att börja tänka på det redan nu va? :angel::D

Haha ni är för söta! :love:

Jag har huvudet i sanden (läs: bebiskaoset av noll sömn, amning och blöjor) ett tag till - men efter Halloween - då blir det (givetvis!) Secret Santa igen! :D:banana:

Städat upp krosset, Pälsfröken inte nöjd alls vare sig med den plötsliga läskiga smällen eller monstret som kallas dammsugare så hon gömmer sig bakom gardinen men bättre än tidigare då hon fullkomligen kastade sig under sängen utan att man ens hade startat den.
Och ja min kropp tackar ödmjukast för extra jobbet men soppåsen får stanna inne ett tag kan jag lova.

Jag har insett att jag inte törs ge mig på att rensa såna lådor har man otur kan det gömma sig en Julpelikan när man rotar runt.
Skräcken, känslan, oron, chocken då :nailbiting:

Jag VET att jag fastnat på dessa Julpelikaner :angel: men jag har grymma tankar om dom (inte haft mardrömmar ännu) men jag har en viss känsla av att dom kan göra något vid helloween eller är dom snälla?? och jagar bort alla clowner som härjar runt, varit tyst om clownerna nu eller har dom kidnappats av Julpelikaner?

Mina tankar är grymt kluvna men jag kämpar med att få ihop det.
Pepp på mig, pepp på mig :p
:rofl:

Min lista med favoritlåtar börjar bli rätt lång. 73 stycken är det just nu och det tar 4 timmar och 26 minuter att spela alla.

Gudskelov för Spotify just nu så inte alla tankar bara tar över helt.

Jag har lagat mat och fått besked av mina föräldrar att de kommer ner till Skåne imorgon kväll. Nu ska vi bara fixa så att det går att ta farväl av mormor på lördag.
Kollar nu på Top Gear och ska plocka iordning uniformen inför morgondagens jobb.

Just nu undrar jag hur jag kunnat överleva utan vissa av Lastkaj 17's låtar?! Blev tipsad om dem i helgen och just nu snurrar Nycklar och lås, Våra dar och Kom så matar vi monstren om, och om igen!

Jag har insett att jag inte törs ge mig på att rensa såna lådor har man otur kan det gömma sig en Julpelikan när man rotar runt.
Skräcken, känslan, oron, chocken då :nailbiting:

Jag VET att jag fastnat på dessa Julpelikaner :angel: men jag har grymma tankar om dom (inte haft mardrömmar ännu) men jag har en viss känsla av att dom kan göra något vid helloween eller är dom snälla?? och jagar bort alla clowner som härjar runt, varit tyst om clownerna nu eller har dom kidnappats av Julpelikaner?

Mina tankar är grymt kluvna men jag kämpar med att få ihop det.
Pepp på mig, pepp på mig :p

71hYKki6wcL._SY355_.jpg

il_340x270.1022331698_5uot.jpg

:sneaky: :sneaky: :sneaky:

Känns som jag har början på en nackspärr. Funderar hur jag ska mota Olle i grind. Tyvärr kan jag inte stå en halvtimme i duschen eftersom varmvattnet är lite begränsat och min vetekudde är borta. Undrar om katten skulle kunna tänka sig att agera som boa? :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Balkong 2025
  • Klädråd, bröllop.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka