Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag njuter av att bebis idag verkar sova ikapp - även om detta måste ske PÅ mig för att fungera! - och vi då kan mysa i soffan och se på Netflix. :heart
Haft ett gäng tuffa dagar och nätter med en liten herre som tycker att det är toppen att vara vaken hela dagarna och nätterna. :crazy::heart
:heart Helt plötsligt är de tonåringar och tycker att det är sjukt pinsamt när mamma kramar dem på busshållplatsen.

:heart Helt plötsligt är de tonåringar och tycker att det är sjukt pinsamt när mamma kramar dem på busshållplatsen.

Det @Snurrfian egentligen menar är "tiden innan tonåren precis när man inte kan riktigt förklara/fatta att det är därför" då lider barnen som värst.
När man var inne i tonåren kunde man ju lätt säga ifrån, ganska tydligt..... :angel:
Så mys medans tid är @Nixehen

Borde äta, det var längesedan sen frukost vid halv tio och dom där 3 smörgåsarna med kaviar och ost står jag mig ju inte hela dagen på...

Det ar dags att starta dagen har. Hundarna ar helt sakra pa att det ar dags for frukost ... men innan maste jag duscha och gora mig i ordning sa jag halar pa det. Just nu driver en valdsam hunger (steroid driven) mig dock till att halla med.

Har varit ute och testat nya kameran. Lööööv it!
Nu har jag dragit in bilderna i datorn och ska kolla igenom. Bjöd min fotograf på kantarelltoast med ett bättre rioja. Han bara "asså donken och öl hade räckt för fan"

:rofl:

Äter rostad macka och väntar på en hemlev. sjukt låst man blir men inte mycket att göra åt och det verkar som det inte ska bli allt för sent på rundan.:nailbiting:
Ska leverera mellan 18-22 och har redan nu bara 4 stopp framför mig och enligt kartan är bilen inte långt borta så hoppas det inte är helt galet planerat på rundan bara.

Happ, nu börjar syrran till mammas man tjafsa om huset... :(
tydligen anser hon att han bara köper huset för "pensionsspara" (:confused:), HENNES SON har ALLTID velat ha huset, osv osv.. Blir så himla ledsen att hon alltid ska vara så jävla snål, självisk och bara tänka på pengar. Hon sa på sin egen mammas dödsbädd att "det får vi sälja för jag vill ha pengarna" O_o
Farbror Sven kan sälja huset för taxeringsvärdet, strax över 400 000, men det vågar vi inte gå med på typ för då kommer det bli ännu mera liv :( Så fort det är skrivna papper och huset betalt kommer vi byta lås, för säkerhets skull... Dessutom tror dom inte att jag kan flytta in förrän efter årsskiftet för det är så mycket att göra (laga tak, byta all el, in med nytt värmesystem, alla ytskick, köket behöver bytas osv). Känner mig deppig och låg nu :cry:
Håll ut, snart sitter du i ditt alldeles egna hus :)

Hjälp! Min sambo har en kompis på besök och han är så jobbig! Han har nån diagnos (bor i gruppboende) så han kan säkert inte hjälpa det, men jag blir så störd! Han ska ta i hand hela tiden, han smaskar och gör mm-ljud så fort han äter eller dricker (och det gör han ofta!), han babblar skit konstant.. Säkert en jättebra kille om man orkar men efter en lång och stressig dag på jobbet vill jag bara koppla av och få lite ro.
Känner mig hemsk som tycker så illa om kompisen men jag kan inte hjälpa det! Sambo vet hur jag känner men han måste ju få umgås med sin kompis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka