Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär, fick läkartid lite senare i fm. Ska se om jag kan få en kortison utskrivet också. Inte haft det på minst tre år men nu känns det som om jag behöver det...

Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.

Åh nej :cry: :cry: Jag känner med dig och förstår att det känns fruktansvärt :heart *stor kram*

Äger inte heller någon crockpot. Men är lite sugen på att skaffa en :D
Brukar iofs inte kallas motvalls, men rivjärn har jag fått höra ett gäng gånger :love::sneaky:

Äter färdigpizza :cautious: men det är foder iaf. Alla runt omkring mig är sjuka känns det som, manfall på jobbet och maken krasslig så jag börjar fumdera på att installera fotbad utanför mitt rum och spritdusch för alla som kommer in till mig så jag slipper blir smittat. Förväntar mig utmärkelsen "årets medarbetare" efter det :sneaky::rofl:

Fotbad? Går det klövröta också?! O_o :rofl:

Fick en notis
"Malmöbo med 1,5 miljon kronor i plastpåsar..."

Va? Det måste vara en himla massa plastpåsar eftersom de är värda så mycket.

"... åtalas för penningtvätt - dömdas fingeravtryck finns på sedlar"

Jaha så det var pengar i påsarna. Inte påsar som var värda 1,5 miljon.

/mvh inte vaknat än :angel:

La ut lite grejer på Tradera... chillar i soffan, tar ett glas rödvin. Tycker synd om mig själv pga måste gå upp på 09 imorn :p osv osv

Ska jag ge dig en hjärtattack? Jag kommer att börja 5.15 imorgon... men det betyder att jag måste kliva upp strax efter kl 3 eftersom jag har ca 30 min väg att köra och jag vill gärna få i mig frukost innan (plus att väglaget är väl inte det bästa här, dvs det kan ta längre tid :meh:).

:D

Pojkvännen ringde just och hade krockat med ett stort vildsvin. Han var helt ok. Men min bil var mosad i fronten.
Synd att han inte körde sitt monster. Då kunde det ev gått utan några skavanker på bilen.

Det viktigaste var ju att han klarade sig oskadd iaf!

Men fy så hemskt! Skönt att han klarade sig iaf :)

Jag pratade just med en kompis som ar i Los Angeles pa besok med sin lilla pudel just nu. Pudeln, Daisy, har blivit sjuk :( och hon fick tag pa en planta till veterinar som bara vill gora fler "undersokningar" ... Nu ska hon byta veterinar och har en lista med saker att fraga om.:grin:

Så drygt :meh: Jag är själaglad för mina underbara veterinärer och övrig personal på Vettris i Falun, de har alltid varit suveräna. När jag fick ta bort Tassa var de så snälla och medkännande :heart

Sådär, har väl kanske läst ikapp nu. Resan gick bra även om kisse som sagt var grinig som vanligt. Inga renar eller älgar :up: och väglaget var helt ok, förutom från Ramsele till Hoting, någon idiot hade plogat i 120 knyck så bladet hade studsat... dvs vägen kändes som en åker :grin:

Sådär, har väl kanske läst ikapp nu. Resan gick bra även om kisse som sagt var grinig som vanligt. Inga renar eller älgar :up: och väglaget var helt ok, förutom från Ramsele till Hoting, någon idiot hade plogat i 120 knyck så bladet hade studsat... dvs vägen kändes som en åker :grin:

Skönt!
Sådär kan vägarna här kännas oavsett kompetensen hos plogarna. Den där jäkla vinden är det som ställer till det :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 784
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
25 910
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka