Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckorJust nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning
Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdåDen andra katten kommer bli helt förstörd han också.
Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.
Kan inte riktigt förstå att vi är hundägare bara några dagar till!
Will do
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot
Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.
Äger inte heller någon crockpot. Men är lite sugen på att skaffa en
Brukar iofs inte kallas motvalls, men rivjärn har jag fått höra ett gäng gånger
Äter färdigpizzamen det är foder iaf. Alla runt omkring mig är sjuka känns det som, manfall på jobbet och maken krasslig så jag börjar fumdera på att installera fotbad utanför mitt rum och spritdusch för alla som kommer in till mig så jag slipper blir smittat. Förväntar mig utmärkelsen "årets medarbetare" efter det
![]()
Får man klubba barnet i huvudet så att det somnar?![]()
Klockan 14.00 får ni gärna hålla tummarna för att mötet blir till min fördel och framförallt att det känns okej.
La ut lite grejer på Tradera... chillar i soffan, tar ett glas rödvin. Tycker synd om mig själv pga måste gå upp på 09 imornosv osv
Pojkvännen ringde just och hade krockat med ett stort vildsvin. Han var helt ok. Men min bil var mosad i fronten.
Synd att han inte körde sitt monster. Då kunde det ev gått utan några skavanker på bilen.
Det viktigaste var ju att han klarade sig oskadd iaf!
Jag pratade just med en kompis som ar i Los Angeles pa besok med sin lilla pudel just nu. Pudeln, Daisy, har blivit sjukoch hon fick tag pa en planta till veterinar som bara vill gora fler "undersokningar" ... Nu ska hon byta veterinar och har en lista med saker att fraga om.
![]()
Har sängen full med katterMen jag behöver gå på toa
![]()
Kissarna flyttade på sig, så nu har jag varit på toaNänä, bara att ligga kvarKissarna får INTE störas!
![]()
![]()
Jag hann inte mer än komma hem och sätta mig i soffan efter läkarbesöket så fick jag kisse i knätKissarna flyttade på sig, så nu har jag varit på toa![]()
Sådär, har väl kanske läst ikapp nu. Resan gick bra även om kisse som sagt var grinig som vanligt. Inga renar eller älgaroch väglaget var helt ok, förutom från Ramsele till Hoting, någon idiot hade plogat i 120 knyck så bladet hade studsat... dvs vägen kändes som en åker
![]()
Sådär, har väl kanske läst ikapp nu. Resan gick bra även om kisse som sagt var grinig som vanligt. Inga renar eller älgaroch väglaget var helt ok, förutom från Ramsele till Hoting, någon idiot hade plogat i 120 knyck så bladet hade studsat... dvs vägen kändes som en åker
![]()