athena_arabians
Trådstartare
Du skulle ha vinkat till mitt hus!Det ligger längs väg 331.
![]()
Åh, vars då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle ha vinkat till mitt hus!Det ligger längs väg 331.
![]()
Tack!*stor kram*![]()
Jäkla telefon att skriva som den själv vill . Eldandet ... Nu försökte fanskapet skriva dödandet igenVerkar som termometer fasta på -16 men tanten har skött dödandet så temperaturen inne är 28 grader![]()
Lite som jag då som snart grinar över att jag inte kommer att hinna plugga klart tills på fredag men ändå är jag på buke...Ni vet när man har sådär mycket att göra på jobbet så man kräks, men ändå slösurfar lite framför buke?
Japp, där är jag nu![]()
Jäkla telefon att skriva som den själv vill . Eldandet ... Nu försökte fanskapet skriva dödandet igen
Lite som jag då som snart grinar över att jag inte kommer att hinna plugga klart tills på fredag men ändå är jag på buke...
Better safe osvFotbad? Går det klövröta också?!![]()
![]()
Better safe osv
Jobbar man med jordbruksfrågor så gör man, möjligt jag kanske är aningens miljöskadadMen det finns att hämta decinficering och balja i källaren
![]()
Hammar!![]()
Men ligger inte det i Nyland? Jag svänger av i Timrå och sedan Graninge, Edsele, Ramsele, Rossön och Hoting tills jag kommer ner på E45.
Jag har bara julflamingonJag har både julflamingo och crock Pot, är jag med i Bukemaffian då?![]()
-3 här med. Ingen snö
-3 och rått, ingen snö - bara ISKALLT![]()