Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snopet, ringde Skatteverket. Blev kopplad till den avdelning jag skulle sen "Det är mycket folk som ringer just nu. Alla platser i kön är upptagna. Försök igen senare" och sen blev samtalet nedkopplat :confused:

Har varit i Solna och lämnat en beställning och hämtat upp min kära mamma som nu ska bo här i ca en vecka och imorgon ska jag hämta min morbror och kusin från Viking Line som oxå stannar en vecka så blir att bädda rent gästsängarna (mamma har iofs ett eget rum här då hon är så pass ofta).

Vi har ätit på Grekiska Kolgrillsbaren och nu driker vi lite vin och kollar på "jul med Ernst".

Har promenerat runt i stan iklädd mina nya blommiga lårhöga stilett-stövlar. Folk kollade på mig med viss skepsis :cautious: men granntanten tycke citat att de var ”raffiga” :rofl:
Åt lunch med min välklädde bror som jobbar inom finans. Han var i vanlig ordning finkänslig, kastade ett öga på stövlarna, min färgglada framtoning samt gigantiska pälsmössa och bara ”och allt är som vanligt”?
Jag brukar inte skrika på folk att de ska lägga in bilder men så höga blommiga stövlar vore kul att se :)? Var har du köpt dem?

I natt har jag sovit som en kratta sa det ar segt som skjutton nu nar det ar dags att vakna. Sedan maste jag ivag till en klient pa morgonen. Tur hunden ar trevlig, om an oerhort odragligt ouppfostrad. Agarna ar dock mycket intresserade att lara sig hur man kommunicerar med sin hund, sa det blir sakert bra.

Jag har verkligen ingen LUST att dra igang dagen redan.:cautious:

I natt har jag sovit som en kratta sa det ar segt som skjutton nu nar det ar dags att vakna. Sedan maste jag ivag till en klient pa morgonen. Tur hunden ar trevlig, om an oerhort odragligt ouppfostrad. Agarna ar dock mycket intresserade att lara sig hur man kommunicerar med sin hund, sa det blir sakert bra.

Jag har verkligen ingen LUST att dra igang dagen redan.:cautious:
Vad jobbar du med :)?

Kom tillslut in i kön på SKV :p Fick ganska ok svar på min fråga också :up:
Idag har jag jobbat, vart en snabbis till huset och målat golvet i garderoberna svart, sen till loppisen och fyllt på grejer på mitt bord, in och hämta dhl paket samt posten paket. Nu hemma och fryser som fan. Har känt mig riktigt låg och sjuk på jobbet idag, nästan så jag funderade om jag skulle behöva åka hem tidigare :turd: Ska fixa mat och diska. Försöka röja lite också. Sen ta ett bad tror jag.

Ligger i soffan och slökollar på tv. Det känns fantastiskt just nu. Bäckenet blir inte uppretat, snittet svullnar inte upp, huvudet kan släppa tankar på annat för en stund.
Snart ska jag försöka pyssla ihop ett julkort. Sambon åkte precis iväg till badhuset med några vänner, så jag kan njuta av ensamtid i minst två timmar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
26 817
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 914
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka