Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar inte skrika på folk att de ska lägga in bilder men så höga blommiga stövlar vore kul att seHar promenerat runt i stan iklädd mina nya blommiga lårhöga stilett-stövlar. Folk kollade på mig med viss skepsismen granntanten tycke citat att de var ”raffiga”
Åt lunch med min välklädde bror som jobbar inom finans. Han var i vanlig ordning finkänslig, kastade ett öga på stövlarna, min färgglada framtoning samt gigantiska pälsmössa och bara ”och allt är som vanligt”?
Vad jobbar du medI natt har jag sovit som en kratta sa det ar segt som skjutton nu nar det ar dags att vakna. Sedan maste jag ivag till en klient pa morgonen. Tur hunden ar trevlig, om an oerhort odragligt ouppfostrad. Agarna ar dock mycket intresserade att lara sig hur man kommunicerar med sin hund, sa det blir sakert bra.
Jag har verkligen ingen LUST att dra igang dagen redan.![]()
Fullt upp på jobbet! Nu är vi iaf hemma och ska kolla på julkalendern![]()
Den är lite konstig.Hur är julkalendern i år? Jag har inte sett något alls och funderar på om det är värt att försöka titta ikapp![]()
Låter ljuvligt gottMmmmmmm, dagens middag. Mör porterstek som smälter i munnen,nykokt potatis,en ljuvlig gräddsås gjord på stekspadet,smörstekta morötter (dom som kokte ihop med steken igår) och svart vinbärs gele.![]()
Det låter som att du redan är detPlanerar lite inför det nya karet. Vilka fiskar som ska bo där, och snäckor.
Jag kanske blir till slut akvariefiskarnas motsats till cat lady till slut...![]()
Nja inte än. Bara 2 små kar...Det låter som att du redan är det![]()
Dvs du ska ha akvarium precis överallt och kan inte längre bada alternativt bada tillsammans med fiskarna eftersom badkaret är utbytt mot ett akvarium och när du sedan badar blir det som när Morran ska ta ett badPlanerar lite inför det nya karet. Vilka fiskar som ska bo där, och snäckor.
Jag kanske blir till slut akvariefiskarnas motsats till cat lady till slut...![]()
Den är lite konstig.