jag med iblandJag vill byta ut mitt fortplantningssystem.Tänker bespara er detaljer men jag hatar min kropp atm.
Iaf nu när jag har Minera. Mens varje dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag med iblandJag vill byta ut mitt fortplantningssystem.Tänker bespara er detaljer men jag hatar min kropp atm.
Precis den tanken jag hade och tänkte säga: fyll med en kudde.Tack! Problemet är väl att just nu känns det som om sakerna i väskan..."skramlar runt" lite..
Men, som sagt, känns det som om jag behöver något mer så kan jag ju alltid plocka med mig min kudde.....
Jag är sugen på mandelmusslor med grädde o bär och ris a la malta ,men jag har inga apelsiner hemma + att det tar tid o göra riset, och mandelmusselbak skitar ner hela köket och jag tror mina teflonfingertoppar vill behålla skinnet en stund till.
NäKan ett alternativ vara havreflarn med grädde + något som topping?
Ris a la malta brukar jag ta risgrynsgröt i korv och lite vispad grädde så är det klart på 2 minuterJag är sugen på mandelmusslor med grädde o bär och ris a la malta ,men jag har inga apelsiner hemma + att det tar tid o göra riset, och mandelmusselbak skitar ner hela köket och jag tror mina teflonfingertoppar vill behålla skinnet en stund till.
Jag kör med rusta eller city gross kasseOkej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...
). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??
men oj vad jag ibland läser knäppt! Läste tinat istället för tingatPrecis tingat en häst.
En stor häst på hela 75 cm![]()
Äter inte risgrynsgröt på korv,den är söt,blaskig och inte gjord av mig.Ris a la malta brukar jag ta risgrynsgröt i korv och lite vispad grädde så är det klart på 2 minuter