Nu ska jag sova. Ville vänta in att diskmaskinen skulle bli klar. Under tiden passade jag på att kolla på säsongsavslutningen av Vår tid är nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar bli så .Jag tränade regelbundet i 1 1/2 år och har hållit uppe i 6-7 månader och känner mig helt omotiverad men kroppen säger att jag måste då jag har fått mycket mer smärta men får helt enkelt inte tummen ur och komma ivägSom för mig, sporadiskt braSeptember gick jag regelbundet, sen blev det 2 månader "återhämtning"
Sen mjukstart med återbesök för 2 veckor sen å sen idag då
![]()
Jag har blivit hundtranare pa gamla dagar.Det vill egentligen saga att jag lar folk jobba med sina egna hundar. I dag var det "Zeus" ... en korsning med schafer, malamute, och great pyrenes.
Riktigt trevlig men hans manniskor har ingen aning om hur man satter granser for vissa beteenden och forstarker andra. De ar dock valdigt traningsbara sa det ska nog bli ordning pa Zeus ocksa.![]()
Det beror nog på vad du smörjer med själv använder jag Helosan och tycker det fungerar bra när jag får sprickorHänderna svider nått så fruktansvärt. Varför måste de vara så torra ändå smörjer jag och smörjeroch nu är de alldeles såriga dessutom
men du.. Min vän gick på någon konstig skit. Dom skulle i grupp gå ut på stan. Skriva upp vilken färg kyrkan hade. Samla tio st löv från valfritt träd. Ta en fika sen gå in i en butik och fråga om pris på en vara.Det var alltså inget sånt här ni gjorde?
Fatta allt jag måste gå på
Vissa av sakerna ser okej ut men träning i grupp och julfika är verkligen inget för mig. Inte heller öka ditt självförtroende eller stresshantering. Har läst om hur dom lägger upp programmen och det funkar bara inte för mig.
![]()
Det är alltså coaching inför jobbsök jag ska ha.
Det hände en riktigt fräck kupp på ett företag här förra veckan .Arbetarna satt i kojan på arbetsplatsen och åt lunch så kom en trailer in och började lasta en lastmaskin.Några hade sett han som körde och hälsade glatt på honom och dom i kojan tänkte att jaså ska den maskinen flyttas till något av dom andra byggena som företaget jobbar på så ingen tänkte mer på det men det visade sig att dom åkte helt sonika in och stal maskinen framför ögonen på arbetarna och körde därifrån med den bara .Så om man är riktigt fräck så verkar det mesta gå.Har även hört att på några större husbyggen här har det kommit en lastbil ett tag efter att kompletta kök med vitvaror och allt levererats till byggarbetsplatsen och föraren har sagt att det blivit en felleverans och att det ska tas tillbaka och på större byggarbetsplatser verkar ingen ha någon större koll så dom har lastat köken och bara kört därifrån och helt enkelt stulit dom
olivolja...Händerna svider nått så fruktansvärt. Varför måste de vara så torra ändå smörjer jag och smörjeroch nu är de alldeles såriga dessutom
Du är väl hästägare? HelosanHänderna svider nått så fruktansvärt. Varför måste de vara så torra ändå smörjer jag och smörjeroch nu är de alldeles såriga dessutom
kan du inte komma hit och lära dotterns hund att inte stjäla från bord och bänkar??Jag har blivit hundtranare pa gamla dagar.Det vill egentligen saga att jag lar folk jobba med sina egna hundar. I dag var det "Zeus" ... en korsning med schafer, malamute, och great pyrenes.
Riktigt trevlig men hans manniskor har ingen aning om hur man satter granser for vissa beteenden och forstarker andra. De ar dock valdigt traningsbara sa det ska nog bli ordning pa Zeus ocksa.![]()
Genom AF? För i så fall snackar vi slösa skattepengar.men du.. Min vän gick på någon konstig skit. Dom skulle i grupp gå ut på stan. Skriva upp vilken färg kyrkan hade. Samla tio st löv från valfritt träd. Ta en fika sen gå in i en butik och fråga om pris på en vara.
Ju kallare du är, ju lättare kommer man undan.Det hände en riktigt fräck kupp på ett företag här förra veckan .Arbetarna satt i kojan på arbetsplatsen och åt lunch så kom en trailer in och började lasta en lastmaskin.Några hade sett han som körde och hälsade glatt på honom och dom i kojan tänkte att jaså ska den maskinen flyttas till något av dom andra byggena som företaget jobbar på så ingen tänkte mer på det men det visade sig att dom åkte helt sonika in och stal maskinen framför ögonen på arbetarna och körde därifrån med den bara .Så om man är riktigt fräck så verkar det mesta gå.Har även hört att på några större husbyggen här har det kommit en lastbil ett tag efter att kompletta kök med vitvaror och allt levererats till byggarbetsplatsen och föraren har sagt att det blivit en felleverans och att det ska tas tillbaka och på större byggarbetsplatser verkar ingen ha någon större koll så dom har lastat köken och bara kört därifrån och helt enkelt stulit dom
Skit enkelt,ställ inget ätbart därkan du inte komma hit och lära dotterns hund att inte stjäla från bord och bänkar??
riktigt jävla slöseri är det. Men dom pratade om det på radion idag att AF måste skärpa sig nu.Genom AF? För i så fall snackar vi slösa skattepengar.![]()
Läste förut om en annan kupp .Det var nedåt i landet .Dom hade bilar och kläder som det stod banverket på och dom stal massor med kabel efter spåret .Ingen tänkte på det då dom trodde det var banverkets personalJu kallare du är, ju lättare kommer man undan.
man inner inte ställa ner det innan det är borta.Skit enkelt,ställ inget ätbart där![]()
Och blåser typ storm.Fy vad det regnar nu igen![]()
Usch ja, totalt onödigt.Fy vad det regnar nu igen![]()