Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag :bump: :turd:
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.

Jag har absolut ingen lust att besvara dom här frågorna :crazy:

Jag skulle nog om jag var du (eller jag) låta bli. Du har tre barn med diagnos, är en supermamma och dessutom bryr du dig om andra, skickar små presenter och är omtänksam. Behöver du inkomst från af? Eller vad är syftet? Kan du vara hemmafru och ni går runt ändå?

Alltså det här :devil: windows 10,den har tjatat om uppdateringar i en evighet som jag har förhalat,igår sa jag ok,nu kommer jag inte ens in och kan öppna webbläsaren (heter det så?) och det blå e et säger microsoft edge,vad gör jag? Är det dags att åka till elgiganten igen eller finns det en support för idioter?
Just nu kör jag på google chrome

Vin går ju inte ut, vin lagras och blir bättre om det är förvarat någorlunda rätt. En bib har inte samma hållbarhet dock som en riktig flaska med riktig kork i.

Släng aldrig vin utan att smaka på det först.
Det var vin i en påse,luktade på det och det var nog inte 100 men hade troligen kunnat användas i matlagning.
Fast det gjorde inget,anledningen till att det fanns kvar var att det var inget gott,sen glömde jag det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 830
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 394
Senast: lizzie
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 915
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka