Men stopp och belägg här nu. Får man alltså ha en grävling som husdjur?!
Ja det får man. Däremot kan man inte teckna veterinärvårdsförsäkring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fredag? Shit, jag trodde det var torsdag. Men jag gillar fredagar, så gärna för migSitter på jobbet. Verkar inte vara nån annan här, alla verkar ta sovmorgon på fredagar.Jag föredrar att åka hem 15 jag...
Men alltså... jag kan nog komma på minst tio andra vilda djur som jag hellre skulle ha som husdjur än en grävling. Vem vill ha en sån? och varför får man det?Ja det får man. Däremot kan man inte teckna veterinärvårdsförsäkring.![]()
Fredag? Shit, jag trodde det var torsdag. Men jag gillar fredagar, så gärna för mig.
Men alltså... jag kan nog komma på minst tio andra vilda djur som jag hellre skulle ha som husdjur än en grävling. Vem vill ha en sån? och varför får man det?
Ilskna och stenhårda små djur, känns typiskt olämpligt som husdjur![]()
@Marita73 såg till att jag fick en trofé för 5000 gillanden. Får jag en Buke medalj nu? Det är ok om den är liten.
Dagen har startat dåligt. I berättade att hans bankkort är spärrat. Det brukar betyda att man står på depoteringslistan (att man inte har samarbetat). Bara det att han har inte fått veta att hans överklagan har avslagits... Inget brev och advokaten har inte hört av sig trots att han sagt att han skulle göra det om något nytt hände. Svårt att samarbeta om man inte ens vet någotnu väntar jag på att få höra något från honom, han skulle ringa advokaten nu vid åtta. Har ont i magen av oro.
Nu måste jag ju nästan leta upp nån som har en husdjursgrävling så jag kan fråga hur dom ärDen enda jag "känner till" var iaf mysig och älskade att bli kliad på magen.![]()
Bra så?@Marita73 såg till att jag fick en trofé för 5000 gillanden. Får jag en Buke medalj nu? Det är ok om den är liten.
Ok, så man är en sämmre mäniska för att man lever på bidrag? eller har så kallade white trash något särksilt previligum för detta? och vad har dessa personer gjort för att bli klassade som trash?Aha, white trash alltså som lever på bidrag, ja då kan man ju förvänta sig precis vad som helst. En vacker dag sätter hybriderna tänderna i honom eller nån annan i huset och då löser det sig självt.![]()
JaMen vilket hemskt sätt att få reda på det! Hoppas det är inte är så utan bara ett misstag![]()
Eller blivit inblandad i olyckanSitter i kö, olycka. Skit.
Hade jag åkt hemifrån 1-2 min tidigare hade jag inte fastnat i kön.
Jag kan rita en till dig och skicka om du vill![]()
Bra så?
![]()
Själv förväntar jag mig stående ovationer när jag om om ytterligare 25 Gilla kommer upp i 10000![]()
![]()