Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi inte någon hund längre![]()
Alltså den här duden
Svarar något på en mina poster på fejjan (stil längs med "jag gav dig inte tillåtelse till det". Jag svarade tillbaka "vilken tur att du inte har någon rätt att bestämma det över mig". Iaf kommentarer tillbaka om att jag är passiv aggressiv - sen skickas det PM och frågar om jag vill gå på middag på Söndag. Troligt att jag kommer att säga ja när personen precis betett sig som ett förminskade arsel?????
![]()
Vid hantering rekommenderas svetshandskar har jag läst. Har funderat på en sådan, eller ett piggsvin.Om man har en husdjursgrävling, rastar man den ute eller har man kattlåda till den då?
Nu har vi inte någon hund längre![]()
Det som var en så strålande ide?Min ex fru försöker övertala mig att sitta hundvakt i helgen, jo tak med alergi och astma! jättebra! (skit på dig RH). Nej blev svaret.
Bra, stå på digMin ex fru försöker övertala mig att sitta hundvakt i helgen, jo tak med alergi och astma! jättebra! (skit på dig RH). Nej blev svaret.