Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså den här duden :confused:

Svarar något på en mina poster på fejjan (stil längs med "jag gav dig inte tillåtelse till det". Jag svarade tillbaka "vilken tur att du inte har någon rätt att bestämma det över mig". Iaf kommentarer tillbaka om att jag är passiv aggressiv - sen skickas det PM och frågar om jag vill gå på middag på Söndag :meh:. Troligt att jag kommer att säga ja när personen precis betett sig som ett förminskade arsel?????

:rofl:

Tydligen var mitt svar "No, I don't think so", lite torrt. :nailbiting::( I herrens tycke alltså, jag tyckte ju att det var rätt rakt och förhoppningsvis svårt att misstolka ;) Håller på och jobba på raka svar, i alla fall här där det känns som jag faktist inte behöver väga in risken över att bli överfallen eller andra grejer om man ger "fel svar" till karlar. Lite trix efter några decennier av invanda mönster från samhället men det funkar nog det med i slutändan :up:

Nu med full on drama queen svar på fejjan från sagda herre efter att en väns son sagt åt personen att han beter sig som en "twat" :angel:

Idag var det inget kul att vara hundägare ,först höll vi på att bli roadkill bara 300m hemifrån :mad: trots att vi alla har nya reflexvästar som i pannlampans sken lyser så ögonen tåras,reflexer på mina byxor,pannlampa,2x blinkande slangar på hundarna,den bilisten borde ha en vit käpp i fram på bilen.:idea:
2km med blåsten i ryggen,2 med skånsk sidvind och ispiggar,till slut hade jag ingen känsel i min vä ansiktshalva och sen 2km med skiten rakt i ansiktet,vi var inte varken blöta eller skitiga när vi kom hem :down::yuck: Men jag hade i alla fall inte ont i SI leden så + för det.:up:

Men nu är det gjort och jag ska sparka på Robban o sen diskmaskinen,fundera ut vad man ska äta idag o sen mysa i soffan resten av kvällen.

Eh loggar in på fejjan och svaret denna D har skickat till min "brorsa" är " who d fuck are you to judge me get lost have some manners you dont even know me and you have no idea weather im close with Katherine or not!"

Jag bara "eh det här är ju min brorsa så han har ju några år på dig"

"och ditt svar är generellt inte ok till en av mina familj medlemmar eller vänner"

Drama queen much :meh:

Men vet man inte ens hur man stavar mitt namn har man inte väl prövat så hårt kanske. Man kan ju hitta på vilt istället liksom, jag kanske tycker om den nya stavningen bättre :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 919
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 112
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 943
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 519
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V