Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är kinkig mot allt jag inte lagat själv från grunden helst.
varför söka då??Att aktivera de häktade. Definitivt inte min favoritsysselsättning![]()
För att han bor med sitt ex och tar hand om henne efter att hon först fått cancer och sen gått in i väggen. Jag pallade inte och bröt i slutet av sommaren. Trodde känslorna skulle mattas av men mötte honom på julbordet i fredags och det har fan bara blivit värre.
jag med ibland
Iaf nu när jag har Minera. Mens varje dag...
Men hjälp till terapi borde väl ditt jobb kunna hjälpa dig med??Sömnproblemen har jag haft sen tonåring
Ytterst få perioder jag har sovit bra i mitt liv oavsett om jag jobbat 15 timmar om dagen i stall eller annat.
Men de hjälper liksom inte till.
Tror många av mina problem hade varit mindre med bra sömn.
Men alla tabletter som har funkat har gett mig myrkrypningar och då kan man inte sova haha
Får se om det kan bli nåt nytt imorgon.
Som alltid om jag får prova ny medicin vill jag vara hemma ett par dagar för att man vet aldrig hur man reagerar.
Har en plan som jag ska börja med och förhoppningvis ska det leda till mycket bättre av allt.
Men jag skulle verkligen inte säga nej till terapi.
Men inte ens det får jag
Jo, Felix är den enda som går att äta. Blir aldrig bra när jag gör själv.Äter inte risgrynsgröt på korv,den är söt,blaskig och inte gjord av mig.![]()
Fast jag tror du klarar det galant. Och han med annars hade du aldrig fått nycklarna.Då var alla massor hitkörda .Pratade just med entreprenören och han ställde hit sin grävmaskin .Så jag frågade när kommer du och planerar ut det .Då sa han det finns två alternativ antingen lånar du nycklarna själv och fixar det annars tar jag det när jag kommer hem från semestern den 15 marsDet verkar få bli i mars då det är stora stenar så jag inte kör sönder hans grävare .Hade det varit finare massor hade jag fixat det då jag kört lite grävare
Jag dog lite..Gjorde en sökning på siliconformar
![]()
![]()
Tips för att laga "hemgjord" risgrynsgröt från korv oavsett märke, lite mer socker och en skvätt grädde och så koka in det, jag ids inte koka gröt åt mig själv och nu innan julen behöver jag inte köpa korvarna, dom ligger i containern bakom butiken färdiga att ta hem och fylla frysen med ifall det blir sämre tider.Jo, Felix är den enda som går att äta. Blir aldrig bra när jag gör själv.
minus sex grader här.Dags att värma lite tevatten och gå ut och röka.
Inte är det sommarvärme ute ikväll så en stor mugg te när jag kommer in lär behövas.
+1° här och känns som -2° sägs detminus sex grader här.
Låter inte bra med hög puls.Det är sömnlöst här. Pulsen är högre än den ska vara.