Jag har det ofta och har tagit upp det med läkaren. Det beror på stress. Pulsen är dock inte alarmerande hög så medicinering är inte motiverad.Låter inte bra med hög puls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har det ofta och har tagit upp det med läkaren. Det beror på stress. Pulsen är dock inte alarmerande hög så medicinering är inte motiverad.Låter inte bra med hög puls.
Bra då är det ju inget att bekymra sig om och att pulsen går upp och ner är väldigt vanligt även för personer som är helt friska över lag.Jag har det ofta och har tagit upp det med läkaren. Det beror på stress. Pulsen är dock inte alarmerande hög så medicinering är inte motiverad.
Åh nej, hoppas du har snäll hicka och inte sån där så man låer varenda gång och det krampar så det gör ont. (jag får-3 men det känns mycket krispigare
Väntar på att hickan ska gå över sen ska jag rasta hundarna o lägga mig o läsa.
Det är väldigt trevligt med renbäddad säng. Men inte för att den måste saneras efter att treåringen spydde i den...
Den låter så man kan väcka döda och hela jag hoppar för varje hick,helt värdelöst.Åh nej, hoppas du har snäll hicka och inte sån där så man låer varenda gång och det krampar så det gör ont. (jag fåront när jag hickar).
Mest är jag nyfiken på vad du ätit/druckit för gott som orsakat den eller har du vara varit ute i kylan?
Känner igen den hickanDen låter så man kan väcka döda och hela jag hoppar för varje hick,helt värdelöst.
Har inte ätit eller druckit något på flera tim så vet inte varför den satt igång.
@supersonic Mindre skoj läge
Och på kuppen så kan jag upplysa om att du inte direkt fick mitt illamående att må bättre precis.![]()
Gick ut med hundarna då försvann den av rena förskräckelsenKänner igen den hickanHoppas den går över fort.
Knasigt bara dyka upp sådär, hade varit trevligt om JB står och spanar någonstans och lär sig hur man gör.
Ganska lugnt jag är rätt van tyvärr.Verkligen. Det finns en anledning till att jag inte vill ha barnen i sängen, men sambon tycker det är jobbigt att gå flera gånger in på rummet och tar hellre in henne till oss. Det straffade sig mest för honom
Sorry för det hallonsafttänk på nåt annat
Typ gulliga kattungar!
Gick ut med hundarna då försvann den av rena förskräckelsen
Det pinsamma är ju om det finns andra människor i närheten.
Ganska lugnt jag är rätt van tyvärr.
Om sambon är så är det inte mer än rätt att du slipper lösa det, hade ju varit samligt dåligt om det ens föreslagits tycker jag.
Jag hade lagt mig på soffanVi brukar hjälpas åt, han tog ungen och jag sängklädernadet går snabbare att bli klar då
sen att ingen av oss kan somna nu är en annan femma
![]()
varför söka då??