Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörrö du du.Finsk hundmat?
Varför vill du byta då? Eller ska jag peppa, komma igen in och sök jobb nu!Stör mig på att jag inte får tummen ur och byter jobb.
Hoppas dom kommer fram till en lösning och att allt går braFick just veta att en vän till familjen ligger på sjukhus och är riktigt dålig men läkarna kan inte riktigt komma på orsaken. Streptokocker i blodet och får antibiotika intravenöst men det verkar som om det är något mer, kraftig viktnedgång sen september, lungor, njurar och magsäck är undersökt och nu letar de vidare.
Det är en människa med orimligt stort hjärta för alla.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vår lärare tycker att vi ska lyssna på två dikter på franska, jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag kan inte ord franska så jag hade kunnat lyssna på vad som helst..Det kanske blir klarare imorgon får vi hoppas.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vår lärare tycker att vi ska lyssna på två dikter på franska, jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag kan inte ord franska så jag hade kunnat lyssna på vad som helst..Det kanske blir klarare imorgon får vi hoppas.
Jo men det blir nog bra?
Kunde inte låta bli att fnissa åt det lite, så dumt liksom.
Vad gör man med sånt? skriver att melodin i det franska språket är mysigt men innebörden vet i tusan om den var bra eller ens lämplig.
Hoppas det kommer en vettig (tveksamt enligt mig) förklaring imorgon typ att läraren tog fel på kurs eller nåt![]()
Det är litteratur historia så jag tror att han egentligen vill att vi bara ska lyssna och få lite känsla för dikten men man undrar lite...Ni kanske ska prata om intonation och prosodi?
Och på kycklinglever på Netto (har köpt till det enda det passar som,hundmat! )@tanten det är erbjudande på Ica Maxi på ungnötslever den här veckan
/hallonsaft behöver större frys NU.
Snål bonde.. Visade sig vara snålare än vi räknat med när vi flyttade in i somras.. Har hört från andra att han är väldigt anti myndigheter och regler..
Men att pannan inte ens var besiktigad trodde jag verkligen inte! Det måste ju göras.
Sambon vankar runt och är så orolig att jag får spader på honom.
Äsch nu är du kinkig,Jag undrar verkligen vem som är märklig??och mjölk och grädde kan jag inte med smaken på alls i något läge.
Ska jag använda mjölk eller grädde ska smaken täckas med kryddor/ oboy/ i kaffe eller vad som helst, under många år använde jag det inte alls inte ens i matlagning.
För att jag är så uttråkad på nuvarande jobb, det känns helt meningslöst att gå hit, det enda bra är att det är hyfsat välbetalt!Varför vill du byta då? Eller ska jag peppa, komma igen in och sök jobb nu!![]()
Det är litteratur historia så jag tror att han egentligen vill att vi bara ska lyssna och få lite känsla för dikten men man undrar lite...
Det där är väldigt olika, leverstuvning är bland det godaste jag vet men så är jag uppfödd på lantlig husmanskost också. Kycklinglever i rishög med massa grönsaker är ren delikatess.Jag bli illamående av lukten...
Jag gick inte ens in i matsalen de dagar det var levergryta i skolan...