Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snöar här idag :cautious:
Vad trött jag blir.
Bara för man råkar nämna tankar på att man kanske skulle kunna skaffa häst i framtiden, nu när jag faktiskt har jobb också, så är det alltid någon som direkt ska komma med någon negativ kommentar. "Nej men du har ju BARN!" "Hur ska du ha råd med det?" "Det kan du ju inte tänka på förrän barnen flyttat hemifrån!" :meh: Tänk om folk skötte sina
egna jäkla liv istället.
Allt jag sade var att en i närheten hade en lösdriftsplats ledig för tillfället. En rent allmän reflektion sådär.
Jag fick höra tvärt om häromdagen från en kollega att jag måste göra mig av med djuren när jag skaffar barn O_o:banghead::wtf::meh:
Finns inget hemskare tydligen än att se en mamma som inte ger 100% till barnet all vaken tid.
Blev rätt förvånad, hon är en bra mamma själv men trodde knappast hon skulle döma så :cautious:

Jag får ingen praktik plats någonstans.
Börjar tro att att ingen vill ha mig eller är det för att jag är för fet. Eller är det för att jag är för gammal!
Alla tackar nej till mig! :meh:.

Tror att jag ska gömma mig ett tag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 218
Senast: Flixon
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
766
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 555
Senast: Vastgota
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet