Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, jag hade inget kul med mig. Borde ha med läsplattan i väskan. Ska bara köpa nya böcker till den.

Du vet att du kan låna e-böcker från bibblan urenkelt? Man har en begränsning på fem böcker per låneperiod så jag är medlem hos två bibliotek, på det sättet kan jag långa tio böcker :up: Utbudet blir bara större och större.

Jag är totalt omotiverad på jobbet idag. Det är så kräkvarmt och kvavt inne, så hade man vart ute hade man trott att åskan var på intågande :wtf:

Hej, sa Petronella i från plaske by.
Det är tid att fälla upp sitt paraply.
Sen så ska vi traska kring och ha det kul.
Det får gärna plaska ända fram till jul.

Nej det regnar inte här men jag såg att Petronella har namnsdag, så jag har nynnat tyst på den hela dagen.

Jag hatar solen och värmen! Nu har spåret mellan Värnamo och Borås (ca 11 mil) blivit så skadat så att det är en nedsättning till 40 km/h. Det ställer till det sjukt mycket och det går inte att laga förrän det blir svalare.

Snart semester, snart semester, snart semester...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 262
· Visningar
59 791
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 513
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 226
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar