Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Betalat räkningar. Helvete vad räkningar det blir när man ska flytta. Önskar nästan att jag hade tagit en deposition av hyresgästen. Sen var det kanske lite osmart att köpa alla möbler pga lathet (orkar inte flytta skiten). But I will survive. Får alltid ångest av att logga in på banken och se summan jag ska betala på tillträdet ligga där och gro. Kanske borde gå under jorden och typ dra till Jamaica på obestämd tid istället? :cautious:
 
Betalat räkningar. Helvete vad räkningar det blir när man ska flytta. Önskar nästan att jag hade tagit en deposition av hyresgästen. Sen var det kanske lite osmart att köpa alla möbler pga lathet (orkar inte flytta skiten). But I will survive. Får alltid ångest av att logga in på banken och se summan jag ska betala på tillträdet ligga där och gro. Kanske borde gå under jorden och typ dra till Jamaica på obestämd tid istället? :cautious:

Äsch då, det är bara att djupandas några gånger och ta ett glas vin för att fira ;) :D
 
Nehe nu ska jag ut och putsa beten efter att äntligen fått ordning på alla spakar i traktorn Men en sak förbryllar mig lite. För att själva kraftuttagsväxeln ska hoppa i och ur måste jag stänga av traktorn :confused:
Det är två spakar som reglerar det där (BM650) men för att den ena spaken ska byta läge så att säga måste motorn vara avstängd O_o
Lite märkligt tycker jag faktiskt :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 242
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 751
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 719
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp