Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon har kissat eller bitit på mitt ben :rage:
Grävt större grönsaksland nu på kvällen.
Ska äta pasta med nånting till nu sen ta ett bad.

Innan jag satte ihop den första meningen med den andra raden blev jag väldigt fundersam på hur du inte kunnat märka skillnad på att bli kissad på eller biten. Tänkte mig att du råkat ut för en hund, häst eller katt först. :laugh:
 
Om 17 minuter börjsr en serie jag gärna vill se. ”Our girl”. Såg första säsongen när den gick och den var faktiskt väldigt bra. Nu ska det tydligen handla om en annan tjej.
Frågan är ska jag bada nu eller först efter tio :cautious:. Lär bli efter tio då. Kan iofs göra som vanligt se på svt play när det passar. Dagens dilemma/i-landsproblem :crazy:
 
Konstigt hur hemgångsråd kan variera
Min fick äta torrisar direkt
Eller ja ha valet att äta
Dagen efter käkade hon glatt.

Samma här och Missia föredrog torrisarna även om hon hade blötmat också. Veterinären sa att de ofta väljer torrisarna för att de gör mindre ont (fast det måste ju vara små torrisar).
 
Alltså jag är helt redo för en veckas semester.
Men en vecka kvar juuu
Nåja efter denna vecka lugnar det sig
 
Njuter av att det har varit ett rejält åskoväder här. Så nu är det så skönt att andas igen det har varit så tryckande varmt här. Det blev översvämningar på flera ställen i stan. Vid centralen flöt en container iväg. Detta var vid 16 nu är det upptorkat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
736
· Visningar
38 547
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 692
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp