Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag menade givetvis mugcake @hemlig. Så rart när man får stava själv. Hur som hoppas suget är bort motat och att alla förstod övriga felskrivningar i inlägget med, suger och pinsam jo men hej tjena liksom inte många rätt på så få ord i det inlägget :banghead:

:rofl:
Jag uppfattade det som mugcake i alla fall ;)
Ja, nu är det suget stillat. Finns lite kvar till imorgon med.
 
Jag ska borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och läsa lite innan det är sovdags.
Ledig även imorgon :) (Stallet på morgonen, möte på banken, lunch med mamma, dotter och morbror, fixa naglarna, uträtta några ärenden på ett shoppingcenter och slutligen styrelsemöte med IK Häktet.)
 
Varit hos vänner och firat skolavslutningar, ridit två hästar och nu landat hemma i soffan. Känner mig vIlsen och är inte på topp i kväll. Långt ifrån faktiskt. :down:
 
Det ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.

Jag börjar känna mig utfryst på jobbet. Får nog ringa facket imorrn. Det här är inte hållbart. :(
Det är inte kul att vara utfryst på jobbet .Det blev jag i vintras då dom höll på med min uppsägning .Det tar på krafterna och man mår skit av det .Ta kontakt med facket
 
Det är inte kul att vara utfryst på jobbet .Det blev jag i vintras då dom höll på med min uppsägning .Det tar på krafterna och man mår skit av det .Ta kontakt med facket
Ska ringa facket imorrn. Det är ett pågående ärende. Får ringa och säga att det förvärrats.
Det är jättesvårt att strunta i.
Fan va ja hatar folk som ska förstöra bara för att jag trivs i övrigt. :arghh::rage::cry:
 
Det ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.

Jag börjar känna mig utfryst på jobbet. Får nog ringa facket imorrn. Det här är inte hållbart. :(
Vänskap byggs inte i en handvändning. Jag vet hur det känns att inte ha vänner, men försöker komma ut och träffa folk vid olika tillfällen för att ändra på det. Och det har börjat vända. Jag har ju senaste dagarna varit rätt nere men idag ringde en person bara för att tala om att hon tycker om mig. Sånt värmer. Synd att vi inte bor nära varann, men vi passar på att ses om tillfälle ges.

Men din situation på jobbet suger. Jag håller med om att snacka med facket.
 
Ska ringa facket imorrn. Det är ett pågående ärende. Får ringa och säga att det förvärrats.
Det är jättesvårt att strunta i.
Fan va ja hatar folk som ska förstöra bara för att jag trivs i övrigt. :arghh::rage::cry:
Jag jobbade på som inget hade hänt och gjorde det jag skulle så ingen kunde säga något annat men mådde riktigt dåligt .Tappade matlusten och sov knappt på nätterna och gick ner 8 kg .Jag har alltid trivts på jobbet annars hade jag aldrig varit kvar i 36 år
 
Vi har fått en hel del regn i dag som resulterade i översvämningar på flera ställen....
CAF7B5AD-12A6-4EC0-8A4C-AA8D38FDF093.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
846
· Visningar
45 473
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 993
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp