Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.

Jag börjar känna mig utfryst på jobbet. Får nog ringa facket imorrn. Det här är inte hållbart. :(
Tänkte om det var ett sätt att lära känna folk och få nya vänner.
Fy för att vara utfryst, hoppas det löser sig :heart.
 
Är så sjukt godissugen att jag blir tokig. Dessutom måste jag sitta på händerna för att stoppa mig själv från att köpa en hårddisk till. :nailbiting:
 
Jag jobbade på som inget hade hänt och gjorde det jag skulle så ingen kunde säga något annat men mådde riktigt dåligt .Tappade matlusten och sov knappt på nätterna och gick ner 8 kg .Jag har alltid trivts på jobbet annars hade jag aldrig varit kvar i 36 år
Jag har i alla fall 2 kollegor jag pratar med, och ytterligare 2 som är gamla kollegor, så ej helt utfryst är jag inte.
Tydligen är det mitt liv som är mest intressant på hela åkeriet ska det tisslas och tasslas.
Det var bland annat skitsnackarna som sabbade för mig och spred osanna rykten om mig. Att jag haft trekant med cheferna för att få den bilen jag har...
 
Vad hände? Jag hällde precis som vanligt motsvarande en full kopp vatten i kaffebryggaren och ut kommer drygt en halv kopp kaffe.

D2A1D658-639E-4481-BC91-D891058BB218.jpeg
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Kram
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
839
· Visningar
45 017
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 990
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp