Vad räknas som officiell klass?

Trevita

Trådstartare
Är officiell klass fr o med regional nivå eller? För att räkna ut hur många poäng ett sto får på sina avkommor så får hon t ex 3 poäng för en häst med placering i i LA på officiell tävling (om avkomman hade lägst kl 1 på treårstest). Men vad räknas då som officiell klass :confused:
 
Sv: Vad räknas som officiell klass?

jag vet inte vad officiell klass är men poängen räknas från och med regional har jag för mig ...
 
Sv: Vad räknas som officiell klass?

dom kanske menar att "riktiga" klasser är officiella...alltså att tex klubbtävlingar är inofficiella och därmed inte räknas...
Men jag vet inte, bara en liten gissning...
 
Sv: Vad räknas som officiell klass?

officiell klass/tävling brukar räknas från lokal nivå, fast vet inte om det är så i det här fallet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
2 944
Senast: Cambrie
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 054
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp