Vad såg du senast? Del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 58
  • Visningar Visningar 2 382
Jag ser Blue Lights på tv4play som är en polisserie (surprise, surprise) men en lite bättre sådan, tycker jag. 🙂
Utspelar sig i Nordirland, Belfast, och kretsar framförallt runt utryckningspoliser men flirtar en hel del med Nordirlands nu- och dåtidsproblem (the Troubles) vilket gör den lite mer intressant än andra.

Rekommenderas!

När jag tittat färdigt på den ska jag se Bookish på svtplay.

Tittar om på första säsongen av Nobody Wants This inför andra säsongen. Tycker den är himla mysig och jag känner igen mig själv mycket i Joanne🙈

Har dragit igång senaste säsongen av Slow Horses på AppleTV... och jag älskar den! Gary Oldman är så underbart miserabel och cynisk :rofl:

5 av 5 cigaretter :D
Åh, det är nog den största succén i serieväg på flera år i det här hemmet (som i att både jag och maken tyckte lika bra om den, annars brukar vi vara lite ojämna). Blir ledsen varje gång jag inser att det är onsdag men att vi redan sett alla avsnitt som finns :( Men de verkar i alla fall redan ha filmat nästa säsong, så den som väntar på något gott...

Höll mig uppe i natt och kollade på Stranger Things 5 direkt vid släppet. Väntat i 3.5 ÅR och det vsr så värt det!! Hade rätt i lite gissningar inför säsongen😁.

Har dragit igång senaste säsongen av Slow Horses på AppleTV... och jag älskar den! Gary Oldman är så underbart miserabel och cynisk :rofl:

5 av 5 cigaretter :D
Haha, jag har just påbörjat andra säsongen och älskar den! 😂

Jag har läst första boken och tyckte den var bra men lite... Slow 😉 och minns att jag tänkte att den borde vara bättre som film/serie och ja, verkligen!

Sett klart säsong 3 av Hjem till jul! Så bra!
Sen har jag sett Nepobaby. Skaparen till Pörni har gjort det igen. Så himla bra!

Är löjligt förtjust i en YA serie, Percy Jackson and the Olympians som bygger på en populär serie böcker av Rick Riordan. Percy Jackson är en 'demi-god' någon där ena föräldern är mänsklig och den andra en av antikens grekiska gudar. Andra säsongen har just kickat igång med de två första avsnitten, sedan blir det en i veckan.

Liknande trådar

• Vilken film ska jag se?
  • Äta mer protein!
  • Hjälp! Mobilen hackar när jag ser på film.
  • Tips på serier SVT-play?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Varmare terrarium

Hästrelaterat

Omröstningar

• Bukes bokcirkel nr 3