Vad såg ni senast? Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt fast i Designated Survivor med trähatten Kiefer Sutherland. Orkar inget avancerat just nu så den passar perfekt, och så här runt avsnitt 10 i s1 är den SÅ spännande.

När jag orkar något som kräver lite mer av mig är det Big Little Lies 1. (Läser inte era spoilers). En hård prövning för någon som avskyr Reese Witherspoon. Här spelar hon dessutom en person som jag tycker är apjobbig. Men hon gör det otroligt bra så jag avskyr henne nog inte längre. :up:
Dock har jag tydligen svårt att hålla isär skådespelare och roll, för jag tycker Alexander Skarsgård är så obehaglig att jag aldrig vill se honom mer. Tycker inte ens han är en hunk längre.

Och ikväll är det avsnitt 2 av brittiska krimserien The Bay på tv4. Gillade första avsnittet.
 
Dock har jag tydligen svårt att hålla isär skådespelare och roll, för jag tycker Alexander Skarsgård är så obehaglig att jag aldrig vill se honom mer. Tycker inte ens han är en hunk längre.
gasp-gif-18.gif


HUUUUUR kan man inte tycka att Skarsgård är den hunkigaste hunken någonsin? Känner helt klart att jag INTE ska se Big Little Lies :eek:
 
Jag är helt fast i Designated Survivor med trähatten Kiefer Sutherland. Orkar inget avancerat just nu så den passar perfekt, och så här runt avsnitt 10 i s1 är den SÅ spännande.

När jag orkar något som kräver lite mer av mig är det Big Little Lies 1. (Läser inte era spoilers). En hård prövning för någon som avskyr Reese Witherspoon. Här spelar hon dessutom en person som jag tycker är apjobbig. Men hon gör det otroligt bra så jag avskyr henne nog inte längre. :up:
Dock har jag tydligen svårt att hålla isär skådespelare och roll, för jag tycker Alexander Skarsgård är så obehaglig att jag aldrig vill se honom mer. Tycker inte ens han är en hunk längre.

Och ikväll är det avsnitt 2 av brittiska krimserien The Bay på tv4. Gillade första avsnittet.

Jag tycker också illa om Reese, men som du säger smälter det in lite i rollen hon spelar och därför funkar det!
 
När jag orkar något som kräver lite mer av mig är det Big Little Lies 1. (Läser inte era spoilers). En hård prövning för någon som avskyr Reese Witherspoon. Här spelar hon dessutom en person som jag tycker är apjobbig. Men hon gör det otroligt bra så jag avskyr henne nog inte längre. :up:
Dock har jag tydligen svårt att hålla isär skådespelare och roll, för jag tycker Alexander Skarsgård är så obehaglig att jag aldrig vill se honom mer. Tycker inte ens han är en hunk längre.
Jag pendlar fortfarande mellan att älska Maddy och att vilja slänga ut TV:n när hon är igång som allra värst. Men ja, Witherspoon gör en jäkla insats! :up: Och Skarsgård är så läskig att jag får lite hjärtklappning bara av att tänka på honom.
 
Jag pendlar fortfarande mellan att älska Maddy och att vilja slänga ut TV:n när hon är igång som allra värst. Men ja, Witherspoon gör en jäkla insats! :up: Och Skarsgård är så läskig att jag får lite hjärtklappning bara av att tänka på honom.
Ja! Hon är faktiskt superbra.

Men Skarsgård pendlar mellan krypande äcklig och livsfarlig.
 
Han är fullkomligt vidrig! Men serien är så bra. Längtar till måndag och nästa avsnitt (kan vara det sista? :crazy:)
Åååh kommer det fler avsnitt efter nr 6 alltså? Jag såg det i morse och blev alldeles förstörd över att det inte fanns fler sen, sådär kan de väl inte lämna det! Så jag började Googla efter en säsong 3, vilket inte ser ut att bli av, men hade inte en tanke på att det kanske fanns fler avsnitt kvar av säsong 2 :banghead: Jag är inte van vid att vara så "up to date" med serier, brukar ofta se saker typ tre år efter alla andra, så jag har inte alls det tänket i mig :o
 
Russian Doll som får 5 av 5. Så otroligt bra serie! Så bra att man sitter och ryser. Se den!
Håller med om att den är bra. Kanske inte 5 av 5 för min del, men absolut bra. Fastnade snabbt och ville se mer. Jag har dock tröttnat på huvudskådisens karaktär i Orange is the new black, och var rädd att jag inte skulle tycka om serien pga det, men så blev det inte.
 
Russian Doll som får 5 av 5. Så otroligt bra serie! Så bra att man sitter och ryser. Se den!
Då ska jag ge den en ny chans! Började titta på första avsnittet men tittade inte ens klart på det. Tyckte inte det kändes som att den skulle bli bra. Men def att jag ska försöka några avsnitt till då!
 
Då ska jag ge den en ny chans! Började titta på första avsnittet men tittade inte ens klart på det. Tyckte inte det kändes som att den skulle bli bra. Men def att jag ska försöka några avsnitt till då!
Ja, jag tyckte serien blev bättre och bättre med varje avsnitt. Mer och mer intressant, djupare och man (jag i alla fall) blev mer och mer fast. Jag slökollade på första avsnittet utan att riktigt fokusera och är glad att jag fortsatte titta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
464
Senast: startpompe
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
2 995
Senast: Karro-Lina
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 582
Senast: Lobelia
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp