Vad såg ni senast? Del 3

Vill bara säga att böckerna ju är från 90-talet så de andra vi läst/sett är inspirerade av denna trots att serien är sen på bollen.
Jo jag vet att det finns böcker (även om jag inte läst) trodde tom de var äldre än så faktiskt! Men jag känner lite att även om det är en förklaring så hjälper det ju ändå inte, jag börjar bli lite trött på tropen och den har ju funnits länge, betydligt längre än sedan böckerna skrevs och den görs ju fortfarande både i böcker och på TV som är nyproduktioner, tycker det är trist bara. Hade jag inte varit så talanglös så hade jag ju skrivit något "nytt och fräscht" själv :D
 
Vad handlar den om? Är den läskig?

"Året är 1981. Det är början av ett nytt årtionde och Ritchie, Roscoe och Colin startar ett nytt liv i London. Men ett nytt virus börjar spridas, och snart kommer deras liv att sättas på prov på sätt som de aldrig kunnat föreställa sig."

Det är alltså gayvärlden och aids har börjat spridas.
Inte läskig alls, men sorglig.
 
"Året är 1981. Det är början av ett nytt årtionde och Ritchie, Roscoe och Colin startar ett nytt liv i London. Men ett nytt virus börjar spridas, och snart kommer deras liv att sättas på prov på sätt som de aldrig kunnat föreställa sig."

Det är alltså gayvärlden och aids har börjat spridas.
Inte läskig alls, men sorglig.
Åh sådana serier är alltid så sorgliga.
 
Har typ sträcktittat på säsong 1 av "Burden of truth" på tv4play. Huvudrollen spelas av Kristin Kreuk, känd från bla Smallville och Eurotrip (:love1:).

"Den skickliga storstadsadvokaten Joanna Hanley tvingas återvända till sin barndomsstad när en av hennes största klienter, ett läkemedelsföretag, påstås ha orsakat en mystisk sjukdom som drabbar stadens tonårsflickor."

Rekommenderas :)
 
When they see us (Netflix) - usch så hemsk! Serie om ett överfall i Central park 1989 där 5 oskyldiga pojkar blev dömda trots 0 bevis. Finns även ett specialavsnitt av Oprah om detta!

Absolut sevärd men otroligt jobbig att titta på.
 
Brand New Cherry Flavor (netflix) - Inte riktigt vad jag brukar titta på, ganska märklig skräckserie men fängslande. En ung regissör blir lurad när hon säljer sin kortfilmsidé till en stor Hollywoodproducent, hon träffar en häxa som hjälper henne att lägga en förbannelse på honom och sen spårar det ur mer och mer.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp