Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad såg ni senast?

Lustigt, jag avskyr Sandra Bullock i filmer i vanliga fall och är inte imponerad i Melissa McCarthy i nåt annat än Bridesmaids och jag tyckte att den här filmen var hysteriskt rolig!

Haha jaa så kan det ju vara ibland! Jag har gillat Melissa McCarthy sedan Gilmore Girls :D

Jag tyckte den var ganska platt och händelselös. Min kompis som rekommenderade den tyckte tydligen den var bra dock.

(råkade svara på mitt egna inlägg, var menat till skuggan_)

Senast ändrad:

kl

X-men - The Last Stand. Bästa av de tre X-men! 4/5. Men jag gillar Wolverine-filmerna bäst :D (kan inte sista komma ut på dvd, vill se igen!)

Låt oss aldrig ha en filmkväll tillsammans!! :eek:

;)

*knapp*

Såg Warm Bodies igår. Är ingen zombie-fantast men den här verkade ju minst sagt inte vara en vanlig zombiefilm så vi hyrde den!

Underbar film! Rätt fånig och förutsägbar, men på något skumt sätt var det verkligen en feelgood-film. Är man på rätt humör är den verkligen ett bra val. :D

Svårt att betygsätta för den var ju egentligen kanske inte så bra rent filmmässigt sådär, men ändå så himla klockren. :D

kl

Såg om RED nyss eftersom 2an kommer snart. Gillar den skarpt, särskilt John Malkovich karaktär :D 4/5

Den store Gatsby

Fruktansvärt seg, efter en halvtimme stängde jag till och med av , och det är inte ofta 1/5

Jag vet inte om själva filmen var superbra, men musiken var verkligen mumma! Och Sture, vilken toffel men ack så söt! :love: Det är nåt med basister...

Worm bodies -5/5! Underbare humor, hans kommentarer är bäst och han är så sjukligt snygg! XD

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 363
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 280
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur