Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad såg ni senast?

No worries! Den var faktiskt ännu roligare än vad jag förväntade mig. :D Men det var väldigt lite folk (därtill rediga torrbollar) i salongen så stämningen var tyvärr inte på topp direkt. Lite trist, men filmen får :up:

Puh, jag blev också lite nervös där när du skrev om Bergman... :D

Movie 43 Sämsta filmen någonsin! Se den inte. Gör nått vettigare, typ rulla tummarna... 0/5

KLThe conjuring: Det är sällan skräck filmer blir bra men med denna vågade jag inte ens ha lampan släckt trots att sambon fanns i rummet och jag är inte den känsliga typen. :p

Alltså nu vet jag inte ens om jag vågar se den! :D:nailbiting: Jag har liksom bara två katter som kan skydda mig!

Igår kväll såg jag Kung fu panda för andra gången, den är ju underhållande, men inte jättebra tycker jag inte, 3,5/5! :)

Senast ändrad:

The conjuring: Det är sällan skräck filmer blir bra men med denna vågade jag inte ens ha lampan släckt trots att sambon fanns i rummet och jag är inte den känsliga typen. :p
Jag såg fem minuter av den igår men tyckte den verkade så tramsig att jag stängde av. Kanske ska ge den en ny chans då :D

KL
Batman begins, The dark knight och The dark knight rises Alltså, Jokern. Jag älskar honom. Och jag älskar Batman. 4/5 på alla tre.

Dear John 4/5

Underbar film, jag gillade den mer än jag trodde att jag skulle göra.

kl

Tittade nyss på Nära & kära (tror den heter Prime på engelska).

Handlar om en nyskild kvinna (Uma Thurman) som går hos en terapeut (Meryl Streep). Så träffar hon en kille som är mycket yngre än hon själv och som visar sig vara terapeutens son.

Den får 4/5 av mig!:)

//r

The Conjuring 3/5
En mycket bra skräckfilm, men för de personer som är härdade som mig och inte är lättskrämd så är den inte speciellt skrämmande. Men en av de bästa skräckfilmerna jag sett på länge.

Kl.

World war Z: Bästa zombierullen jag sett på länge! Galet spännande, 4/5

R.I.P.D: Började bra, men blev lite för osammanhängande och "hoppig" för min smak. Orkade inte se färdigt den. 1/5

Jag såg fem minuter av den igår men tyckte den verkade så tramsig att jag stängde av. Kanske ska ge den en ny chans då :D

KL
Batman begins, The dark knight och The dark knight rises Alltså, Jokern. Jag älskar honom. Och jag älskar Batman. 4/5 på alla tre.

Jag tycker jag är ganska härdad och blir oftast rätt uttråkad men just denna var riktigt obehaglig. :p

Alltså nu vet jag inte ens om jag vågar se den! :D:nailbiting: Jag har liksom bara två katter som kan skydda mig!

Igår kväll såg jag Kung fu panda för andra gången, den är ju underhållande, men inte jättebra tycker jag inte, 3,5/5! :)

Beror på hur härdad du är ;) En karl och två stora hundar gjode inte mig tryggare :p

Hallå där! Det är inget fel på Bergman. :D

KL.

Ehm, jag minns inte. Nowhere boy tror jag fast jag har sett den förut. 3/5. :)

Det är många fel på Bergman. Han har till exempel aldrig fått mig att skratta så jag gråter.

KL

Just nu är jag besatt av serien New Girl. Jättebra serie att kolla på när man vill se något enkelt och roligt. Avsnitten är bara ca 20 minuter långa. Perfekt! 5/5.

Senast ändrad:

Movie 43 Sämsta filmen någonsin! Se den inte. Gör nått vettigare, typ rulla tummarna... 0/5

Haha jag tyckte den var underbar! Såg den två dagar i rad, skrattade så jag grät båda gångerna. Ger Movie 43, 5/5. :o :D (råkar visst bara skriva om de bra filmerna/serierna jag ser..)

Den store Gatsby.

Jag kan tyvärr inte betygsätta den för efter 30m var jag så uttråkad att jag gav upp.

Jag kan inte minnas när jag gav upp en film senast, jag brukar kunna uthärda det mesta men nu var det stört omöjligt.

Jag ska ge den en ny chans vid senare tillfälle, det känns orimligt att filmen är så pass dålig, det var nog jag som var ur filmform.

Den är ju ASBRA! :D Såg den häromdagen och gillade den skarpt! Den var inte riktigt vad jag förväntade mig, men bra ändå. Men det var väl å andra sidan mycket tack vare Leo också, hans skådespel kan lyfta vilken film som helst. :)

KL

Jag såg The Heat på bio igår. Jag gillar både Sandra Bullock och Melissa McCarthy, var mest därför jag ville se den och jag tyckte den var ganska bra, riktigt rolig emellanåt. :) 3,5/5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 357
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 949
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 277
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka