Sv: Vad såg ni senast?
*Kl
Har på senaste tiden sett jättemycket filmer. (Konstigt med tanke på att jag är världens mest rastlösa människa och kan sitta stilla max 40 minuter

)
Carrie (på bio)
2/5 - Tyckte inte alls om den, medan dom jag såg den med tyckte den var superbra. Det enda roliga var när alla i salongen typ sket ner sig åt en del i filmen. Jag skrattade nästan ihjäl mig. Men det säger kanske mer om filmen än om mig..
Prisoners (på bio)
1/5 - På riktigt en av dom tråkigaste filmerna jag sett. Hatade varje minut av den. (Känner mig superbitter för alla som sett den tycker den är amazeballs).
The Conselour (hur det nu stavas, på bio)
4/5 - Älskade den filmen. Speciellt scenen med Ferrarin (om någon sett den

). Och jag superälskade leoparderna (geparder?).
Milf
2/5 - Typiskt såndär "försök till att vara rolig"-film. Jag skrattade dock mer än en gång, så något kul måste jag ju sett i den.
Bending the rules
2/5 - Helt okej film faktiskt. Tyckte jävligt synd om ena snubben dock. Och jag kan inte säga att jag minns slutet på den (även om jag faktiskt såg den för bara två dagar sen)
A Cinderella story - Once upon a song
3/5 - Jag har en förkärlek till alla filmer med musik, så självklart gillade jag den. Och hon som har huvudrollen var fett söt.
So Undercover
2,5/5 - Helt okej faktiskt. Väldigt förutsägbar, och jag har liiiiite svårt för Miley Cyrus. Men jag gillade den ändå