Tucker and Dale vs Evil tyckte både jag och min man var rolig. En spinn på "tonårsgäng campar i skogen och träffar mysko hillbillies". 3.5/5
Åh, jag älskar Tucker and Dale vs Evil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tucker and Dale vs Evil tyckte både jag och min man var rolig. En spinn på "tonårsgäng campar i skogen och träffar mysko hillbillies". 3.5/5
I förrgår såg jag andra hobbit-filmen. Gillade den som helhet, MEN ljudet... Viskande prat och så högt ljud på all musik och effekterna att jag och sällskapet antingen fick låta bli att höra vad de sa i filmen, eller fippla med fjärrkontrollen för att ändra ljudet hela tiden. Kanske har något att göra med att filmen var nedladdad eller något, men det förstörde vad som i övrigt borde ha varit en riktigt bra film.
Igår såg jag trots det den tredje hobbit-filmen, på bio. Antingen fick jag mycket omedveten hjälp av undertexterna, eller så var ljudet betydligt bättre, inga problem med att uppfatta vad skådespelarna sa i alla fallJag gillade även den här filmen, även om vissa av krigsscenerna var så extremt röriga att jag lät bli att försöka hålla koll på vad som hände. Tappade lusten att hänga med i filmen och bara väntade på att allt skulle lugna sig lite. Vissa riktigt snygga specialeffekter och jag tänkte vid några scener att det var väldigt snyggt filmat. Sällskapet var dock lite besviken, men han hade å andra sidan extremt(!) höga förväntningar på filmen. Han gillade den, men inte så mycket som väntat.
Såg ni filmen första gången på en hemmabio ? Ljudspåren brukar vara mixade så att effekterna ligger på högre en ljudnivå än talet. Vilket är som sig bör vara. Men på en hemmabio ska talet gå till centerhögtalaren och den går att höja manuellt på förstärkaren om man så villHur som är det en sån film man bör se på en biograf eller hemmabio bara för alla effekter
![]()
Såg "Wish you were here" av och med Zach Braff. En väldigt bra film som vanligt när den mannen gjort den! En vanlig historia, men tänkvärd med väldigt bra skådespel. 4/5 toasters!
Åh, den är jag sugen på! Jag gillar Zach, men jag gillade inte hans Garden State.![]()
![]()
![]()
Det är en av dom bästa filmerna som gjorts!Den här är dock inte lika "konstig", utan mer rak (Men väldigt religös). Och musiken i filmen är helt genial, som alltid när han producerar!
Såg "Wish you were here" av och med Zach Braff. En väldigt bra film som vanligt när den mannen gjort den! En vanlig historia, men tänkvärd med väldigt bra skådespel. 4/5 toasters!