Okej, awesome, är lite känslig så sorgliga filmer är inget för mig hahaPersonligen blev jag mer rörd än ledsen! Det är en otroligt stark film men sorglig? Nä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, awesome, är lite känslig så sorgliga filmer är inget för mig hahaPersonligen blev jag mer rörd än ledsen! Det är en otroligt stark film men sorglig? Nä![]()
Into the woods. Det är ju verkligen min typ av film, allt som baseras på sagor är en hit i min världDet är en musikal, och jag tror tyvärr att den hade varit bättre om den inte var det, då alla sånger låter likadant. Annars är sånginsatserna bra, den är stundtals rätt rolig (duetten mellan prinsarna är absolut bäst
) så den når preciiiis upp till 3/5 (men det är knappt).
Barefoot - 5/5!
En film helt i min smak, romantisk, rolig, you name it!
Inte en film, men jag och en kompis har börjat se på American Horror Story (ingen av oss vågar se på den ensamma, så perfekt att ha någon att dela den med). Har bara hunnit se de sex första avsnitten i säsong ett, och gudars vad rörig den är men trots det kan vi inte sluta se den. Den har det där suget att man måste veta vad som händer sen liksom. 7/10 än så länge, jag gillar den!
Har nu sett klart första säsongen och påbörjat S02, och höjer betyget till en stark 8/10. Rekommenderas starkt om man gillar skräckisar! Riktigt bra skådespeleri (och då har jag jättejättesvårt för Dylan McDermot, men tom han gör bra i från sig). Se den!! Även jag som vanligtvis inte gillar skräckisar tycker om denna och kan sova med lampan släckt![]()