Jag såg Fifty shades of Grey igårkväll (lite efter^^) och fattar inte all hype ikring den?? Hmm... en helt okej film tycker jag =)
//r
//r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
läskig som en skräckfilm eller bara med "what if this could happen irl?"Ex machina - 4/5! Spännande, läskig och oberäknelig!
Vi såg den förra veckan, håller med dig. Riktigt bra film (och kul med en ny svensk i Hollywood!)Ex machina - 4/5! Spännande, läskig och oberäknelig!
läskig som en skräckfilm eller bara med "what if this could happen irl?"Funderar lite på att se den men vet inte om den är kul att se.
Ahh okej :3Inte som en skräckfilm för dom klarar jag inteBara lite obehaglig.
Såg den idag. Gillar man kalkonfilmer så ska man se den. Kul, men inte braJurassic World - Besviken, det vara bara action, action, action. Kampen mot dinosaurien började direkt, ingen uppbyggnad och rollerna var väldigt stereotypa kvinna/man. 2/5
Såg den idag. Gillar man kalkonfilmer så ska man se den. Kul, men inte bra![]()
John Wick - En action med bla. Keanu Reeves, Theon Greyjoy och ett till känt ansikte. Inte för tung och ingen nötknäckare så det var en skön film om man gillar action med emellertid lite råa scener. Plus i kanten för att det var djur med i filmen! 3/5 sevärd!
Förstår det, brukar också vara väldigt känslig för sånt men just då så var jag tydligen inte det- kanske för att det inte var så grafiskt. Men man blir ju upprörd! Mamma behövde gå ut att röka när hon såg den med pappa hehe.Jag tyckte början var så jobbig att jag var tvungen att stänga av![]()